PKJoacim
Aktiv medlem
Funderingar kring Strava
Jag fick upp ögonen för Strava i höstas och nu i år har jag börjat använda gratisvarianten. Jag gillar appen och har funderingar på att börja använda Strava Premium. Men jag hittar inget om vad det kostar, hur jag än söker så kommer jag till samma sida där man får info om vad Premium innehåller och att jag ska aktivera min 30-dagars provperiod. För att aktivera den så vill dom ha mina kreditkortsuppgifter så att dom kan börja ta betalt efter 30-dagar.
Antinger gör jag fel eller så vill Strava ha mina kortuppgifter innan jag ens vet vad jag ska betala och innan jag ens påbörjat min utvärderingsperiod.
Vad säger dom kunniga på Happy, gör jag fel? Går det att få reda på vad det kostar innan jag ger dom rätten att ta betalt? Är Premium värt pengarna? Vad får jag i Premium som gör att det är värt pengarna?
Antinger gör jag fel eller så vill Strava ha mina kortuppgifter innan jag ens vet vad jag ska betala och innan jag ens påbörjat min utvärderingsperiod.
Vad säger dom kunniga på Happy, gör jag fel? Går det att få reda på vad det kostar innan jag ger dom rätten att ta betalt? Är Premium värt pengarna? Vad får jag i Premium som gör att det är värt pengarna?