Fyndat cykelkläder på Gran Canaria!

Belse

Aktiv medlem
Var till Atlantico shopping center i Vecindario och kollade lite en dog och fyndade lite cykelkläder. 1 st kortärmad tröja, 1 st långärmad tröja och en långärmad med lite flossad insida, typ som ett par vintertights, och ett par cykelbyxor till tjejens spinning. ca 490:- för allt, ganska bra pris tyckte jag iaf. Affären hette Sport Zoneoch ligger på nedre våningen i shoppingcentret om nån skulle vilja åka dit. Cykelbyxorna var väl sådär i passformen tyckte jag, dom lite finare byxorna fanns tyvärr inte i min storlek och en färg som passade till resten av mina kläder men tröjorna satt riktigt bra.

Sannolikheten för Assos är väl rätt låg, såvida det inte var något restlager som egentligen skulle ha förstörts eller några gamla hyllvärmare sen förra millenniet!

Ja, nu var det ju inte flashiga märkeskläder med en jävla massa reklam på utan helt vanliga cykelkläder som duger till dom flesta som cyklar som hobby, och även utan flashigt märke på dom så tyckte jag att priset var helt OK för vad man fick.
Ber så mycket om uursäkt för att tipset inte gällde snordyra reklamnerfläckade märkeskläder utan helt vanliga funktionella cykelkläder, ska inte tipsa om nåt sånt igen eftersom det inte verkar vara välkommet här med sådana tips.

Belse skrev:
-------------------------------------------------------
> Ja, nu var det ju inte flashiga märkeskläder med
> en jävla massa reklam på utan helt vanliga
> cykelkläder som duger till dom flesta som cyklar
> som hobby, och även utan flashigt märke på dom
> så tyckte jag att priset var helt OK för vad man
> fick.
> Ber så mycket om uursäkt för att tipset inte
> gällde snordyra reklamnerfläckade märkeskläder
> utan helt vanliga funktionella cykelkläder, ska
> inte tipsa om nåt sånt igen eftersom det inte
> verkar vara välkommet här med sådana tips.

Seså seså, klart du skall fortsätta posta. Har själv köpt liknande på resa i Spanien, och varit sådär mallig för klippet.

rickards skrev:
> Varför blir alla så arga i alla trådar undrar
> jag..

Mitt i vintern vill folk ha bra tips, nyheter och annat för att öka motivationen till våren eller bra tips på saker att köpa. Kan lätt leda till att folk låter lite sura när någon skriver som Belse gjorde och inte skriver vad det var för kläder.

rickards skrev:
> Varför blir alla så arga i alla trådar undrar
> jag..

Ärligt talat ser jag inte att någon verkar speciellt arg i denna tråd.

Som jag läser det undrar castrello vad det är för kläder. Det påverkar ju faktiskt hur man ska uppfatta ursprungsinlägget och hur bra deal TS gjort.

Fliken har svarat för sig själv.

Min egen kommentar var väl möjligen lite ironisk mot castrello. Om man läser den som arg tycker jag dock att man läser den "som fan läser bibeln". Men, om ngn tog illa upp så ber jag om ursäkt.

Som en liten kommentar kan man notera att det faktiskt inte är någon som nämnt något om "snordyra reklamnerfläckade märkeskläder". Snordyra och märkeskläder stämmer väl rätt bra på Assos, men reklamnerfläckade skulle jag knappast beskriva deras kläder som. Vill man (av någon outgrundlig anledning) ha det är proffsstallens kläder det man ska satsa på.

Jag är inte arg. Och jag uppfattade inte att någon var arg på mig heller. Nåja. TS var kanske lite sur på mig. Men sånt händer.

apropå spanska kläder, jag har lite gamla kläder hemma av ett märke som heter Inverse, har varit fin kvalitet och bra passform på de grejerna, men det är inget jag har hittat i någon nätshop, nån som sett det märket till salu nånstans?

Tillbaka
Topp