Gamla forumrävar kanske känner igen denna. (FILM)

Morfum

Ny medlem
Hittade en gamal hårddisk där "alla" förlorade filmer låg, i olika edits såklart. Men detta är den sista editen av det som kom att bli en milstolpe i mitt liv. O jösses vad jag saknar den cykeln, allt var så mkt mer spännade på den. Året var 2006-ish och upplösningen fenomenal men den lilla kompakten vi använde. Det är alltså från första dagarna jag "började" cykla och lite random dagar under sommaren efter. Nostalgitripps-varning. :-)

Det var roligare förr då varje hopp gav en kick då skiten under en kunde rasa ihop totalt, är en då 10-år gammal Crechent som tåla lite väl mycket stryk sista åren.. Hej på er igen förresten, börjar vakna ut min vinterdvala nu.

//J

Snyggt :-)

Jag har en massa gamla filmer från den tiden vi hade en happy-ftp, men det är svårt att veta vem som laddade upp var där.. finns säkert något där också?

:-)
filmen är väl gjort typ 06 så den är gammal, ryggen har fått sig sina smällar ja och där har jag hela överkroppsskyddet UTOM ryggplattan av ngn anledning. Man hör på orginalklippet hur luften slås ur lungorna :D Hade det hänt idag hade jag nog inte rest mig upp igen på läääääänge :-)

Ska se om jag kan få upp en till lite senare, nostalgi är awesome i vissa fall, man hittar tillbaka till det som gjorde det så roligt, vilket man ibland tappar på vägen.
Tack för Credd och pepp, kommer nog vara här mer igen nu när snön börjar försvinna och vägarna bli öppna. Min rygg klarar inte kylan så får för ont i förhållande till vad jag får ut av det. Blev tyvärr en permanent ryggskada av diskbråcket jag opererade. Men det går leva ändå, men man får göra på lite andra sätt ibland bara, viktigast är att aldrig ge upp även om man vill det ibland. :)

Tillbaka
Topp