Garmin 305 i google earth

Nicko rookie

Ny medlem
Försöker få tilll det men lyckas inte, om man skall ta upp dagens tur så tar den upp alla turer som är inlagda i trainingcentret, kan man inte bara se"dagens"tur? Annars så är ju klockan ett kanonredskap. Allt funkar toppen det är bar det jag inte får ihop. har man kört ett par turer på samma ställe ungefär så blir det ruskigt plottrigt på kartan ju.

Är det inte så att du exporterar på fel nivå. Om du i trädstrukturen till vänster i programmet högerklickar på en lägre nivå, exempelvis den med en icon med cykel på så kan du där välja att exportera till Google Earth. Det borde fungera.

Högerklickar du på datumetintervallet och exporterar så visas alla aktiviteter för de datumen i Google Earth.

/Magnus

Bilagor

• trainingcenterexport.JPG
    trainingcenterexport.JPG
    77.3 KB · Besök: 16
Senast ändrad:
testade att gå den vägen som du sa istället för att ta genom visa fliken men kommer ändå några upp men några andra försvann. skumt e det när den ändå lägger upp datum osv automatiskt så borde dom inte gå ihop.

skumt,allt det här försöker allt till sportstracks, allt eller en och en men bara den allra första turen kommer upp. Så fort jag öppnar i google earth så kommer likförbannat allt turer upp. jag får gilla läget helt enkelt hehe

Tillbaka
Topp