Garmin connect imponerar inte
ohellstrom sa:NLC sa:Kan kanske klara 5-Mile Ride också. Samt Goodbye Old Friend
Three Mile Island är inte sannolikt.
Och ännu mindre nu? #utantvivelärmaninteriktigtklok
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
ohellstrom sa:NLC sa:Kan kanske klara 5-Mile Ride också. Samt Goodbye Old Friend
Three Mile Island är inte sannolikt.
Havoc 5 sa:Jag är kränkt.
Var ute på en härlig tretimmarstur och njöt av sol och fågelsång.
"jävla pundare" stod det över min avatar (som var i form av en elefant)?
Vad fan ska detta betyda?
Jävla Garmin kan dra åt helvete!
NLC sa:NickPick sa:Skalan verkar ändras. Är nästan "bottnad" (99%?) och den är på 60 vad man nu mäter i.
Står att den är uppdaterad 29/3. Hur gör man för att uppdatera vo2max?
Rör dig.
Havoc 5 sa:Haha, näe vi måste allt försöka behålla vår humor.
Fast ibland får jag allt kämpa lite.
Mitt i tider akademier, miljöproblem o kränkthet känns det lite som att världen håller på att bli galen
(förhoppningsvis är det bara jag).
Jag har precis gått med i en grupp som heter "vi som älskar landsvägscykling" på Facebook.
Jag är ganska färsk på Facebook men försöker hänga med lite.
Idag var det en tjej som hade trubbel med Wiggle på nåt vänster.
Jag tolkade det lite snabbt och halvhjärtat som om att hon hade problem med att hejda sej och inte kunde låta bli att köpa lite sköna cykelprylar.
Jag skrev i all hast att hon borde testa Rapha istället, för att vara lite lustig.
Okej, detta kan tolkas som att man låter en blek färsking fångas in i ens egna tyngre missbruk om man är tungsint (jag dricker gärna vid skärmen och detta har ibland resulterat i en onödigt stor Rapha-garderob.
Det har hänt att jag under vintertid har suttit och tittat på deras sköna filmer med slitna och halvstenade cyklister som far land och rike kring på allsköns vackra platser och då har jag helt enkelt inte bara kunnat låta bli att gå loss på deras köpknapp.
Som tur är är det bara fina grejer som dykt upp.)
Hursom tog det bara några minuter innan det dök upp ett meddelande om att Rapha borde bojkottas.
Detta pga att de använder "silver" i sina kläder.
Självklart!
Jag känner mej kränkt över att det inte är guld i kläderna!
Jag blir lite nyfiken på vad som håller på att hända med världen för tillfället (förhoppningsvis är det bara jag, som sagt).
Hur snävt kan det bli?
Hur långt ska man gå utan att kliva någon på fötterna?
Ibland eller ofta känns det som att "man" medvetet vill missförstå och vantolka saker om sätts på pränt?
Skulle inte världen bli aningen döfödd om man alltid hade en guldvåg innan man vågade uttrycka mening?
Eller är det så att dessa "missuppfattare/bråkmakare" bara är sådana personer som aldrig vågar öppna käften och gå i klinch i världen utanför "nätet"?
Hoppas det bara är min ålder (eller förstånd) som sagt men jag upplever det som att värden håller alldeles på att skena ur?
By the way så har personen som uppmanade till bojkott av Rapha med en butik uppe på Söder att göra.
Undrar om vederbörande har en aning om vad intressen bakom hans varumärken har med att göra?
Kanske silver inte alltid innebär andraplats om man nagelfar?
NLC sa:Men man kan bara se sina badges i webb UIt och inte i appen ?
Spacekitty sa:NLC sa:Men man kan bara se sina badges i webb UIt och inte i appen ?
Tryck på ikonen med din profilbild upptill.
Vernersson sa:Är det bara jag eller känns inte Garmins nya påhitt om att dela ut utmärkelser för precis ALLT man gör på GC som rena dagis, förlåt, förskoletramset?
Typ allt i bästa "alla får medalj för alla vinner och ingen förlorar"-stil.
wenna sa:Vernersson sa:Är det bara jag eller känns inte Garmins nya påhitt om att dela ut utmärkelser för precis ALLT man gör på GC som rena dagis, förlåt, förskoletramset?
Amen!!
Bengt-re sa:wenna sa:Vernersson sa:Är det bara jag eller känns inte Garmins nya påhitt om att dela ut utmärkelser för precis ALLT man gör på GC som rena dagis, förlåt, förskoletramset?
Amen!!
Många Millennials som börjar cykla numera och de behöver ständiga klappar på axeln för att orka.
NLC sa:Lyckades med konststycket att få appen att krascha varje gång jag öppnade den. Enda lösningen - ominstallation...
NickPick sa:Bengt-re sa:wenna sa:Vernersson sa:Är det bara jag eller känns inte Garmins nya påhitt om att dela ut utmärkelser för precis ALLT man gör på GC som rena dagis, förlåt, förskoletramset?
Amen!!
Många Millennials som börjar cykla numera och de behöver ständiga klappar på axeln för att orka.
Finns få millenials som ens har tanken på att cykla, eller har råd att cykla med såna grejer, tyvärr.
Blomningen verkar ske runt 30 plus?
me.I.am sa:NLC sa:Lyckades med konststycket att få appen att krascha varje gång jag öppnade den. Enda lösningen - ominstallation...
Vad fick du för badge för lyckad ominstallation?
Bengt-re sa:Vad gör egentligen di unge? Inte springer de heller? Och spelar inte korpen innebandy. Tycker de inte om att svettas?
Spacekitty sa:Bengt-re sa:Vad gör egentligen di unge? Inte springer de heller? Och spelar inte korpen innebandy. Tycker de inte om att svettas?
Dom går till gym och promenerar på löpband eller går i trappmaskinerna.
Spacekitty sa:Bengt-re sa:Vad gör egentligen di unge? Inte springer de heller? Och spelar inte korpen innebandy. Tycker de inte om att svettas?
Vernersson sa:Spacekitty sa:Bengt-re sa:Vad gör egentligen di unge? Inte springer de heller? Och spelar inte korpen innebandy. Tycker de inte om att svettas?
Di unge (som jag har sett) på gymmet spenderar väldigt lite tid gåendes på löpband, däremot SJUKT mkt gymtid spenderas framför spegeln för att rätta till först frillan, sedan kepan.... Efter det ska de Instagrama (eller kanske "snapa"?) mest hela tiden... Mkt få av dom lyckas pressa fram ens ngn enstaka droppe svett ;-)
NLC sa:Äntligen!
trailmig sa:NLC sa:Äntligen!
Trams!
NLC sa:trailmig sa:NLC sa:Äntligen!
Trams!
Ja, den har jag inte lyckats få. Däremot
trailmig sa:NLC sa:trailmig sa:NLC sa:Äntligen!
Trams!
Ja, den har jag inte lyckats få. Däremot
Jag är förvånad över att du inte lyckats få 200 mile än... Bruka allvar!
åberg sa:Om man inte har nån badge och cyklar 100 miles, får man badge för 20, 10 och 5 miles på samma gång då eller måste man cykla flera gånger?
frause sa:Jag är kränkt! Cyklade 5 mil men fick ingen 5-milatursbadge.
frause sa:Ja, när man har fikat klart får man en badge.