Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Har haft min i ett år och den har funkat helt perfekt för mig hittills.Ni som har 1050, skulle ni säga att den fungerar mycket bra eller har den kvar några irriterande buggar?
Finns det någon poäng för mig att byta från 1030 plus om jag tror att jag sitter nöjd? ( använder inte skogsnavigering )Har haft min i ett år och den har funkat helt perfekt för mig hittills.
Jag kan inget om skillnaderna. Jag köpte en 1050 för att den har inbyggd ringklocka som är perfekt att koppla till en av SRAM-knapparna.Finns det någon poäng för mig att byta från 1030 plus om jag tror att jag sitter nöjd? ( använder inte skogsnavigering )
Det är lite (mycket?) tydligare skärm som skulle vara grejen för mig. Annars funkar min 1030plus perfekt.Finns det någon poäng för mig att byta från 1030 plus om jag tror att jag sitter nöjd? ( använder inte skogsnavigering )
Gillar skärmen och att den känns väldigt rask.Finns det någon poäng för mig att byta från 1030 plus om jag tror att jag sitter nöjd? ( använder inte skogsnavigering )
Perfekt, rask behöver jagGillar skärmen och att den känns väldigt rask.
0,5Perfekt, rask behöver jag
Hur många Watt motsvarar den?