Garmin Hrm Swim

• Trådstartare Trådstartare Bzr
  • Start datum Start datum

Bzr

Medlem
Garmin Hrm Swim
Hejsan.

Någon som har erfarenhet av Garmins pulsband Hrm Swim? Hittat en dela på halva priset.
Funderar på att köpa det till frun så hon slipper använda mitt, de kan ju börja lukta lite efter ett tag 🥵..

Hon simmar ej men cyklar och springer ibland. Störs man av det bredare bandet?

Bilagor

• garmin-hrm-swim.jpeg
    garmin-hrm-swim.jpeg
    68.9 KB · Besök: 47
Garmin Hrm Swim
Och hur mycket är halva priset? Den saknar Bluetooth så den får vara ordentligt nedsatt för att kompensera att den är obekväm.

Senast ändrad:
Garmin Hrm Swim
Någon som har erfarenhet av Garmins pulsband Hrm Swim? Hittat en dela på halva priset.
Funderar på att köpa det till frun så hon slipper använda mitt, de kan ju börja lukta lite efter ett tag 🥵..

Hon simmar ej men cyklar och springer ibland. Störs man av det bredare bandet?
Jag har tidigare tipsat on NetOnNets billiga pulsband med båda ANT+ och Bluetooth
som funkade utan problem till Garmin klockor och cykel GPSer och som det var enklare att själv byta batteri jmf med Garmins pulsband.
Men nu ser jag att de har bytt modell och höjt priset, men det nya klarar fortf båda ANT+ och Bluetooth och kostar 249 SEK (istf tidigare 199 SEK)
puresense-pshr300(1033436)_675188_1_Normal_Large.webp

Det finns även sportBHar med inbyggt pulsband (om jag har förstått rätt får man köpa till själva sändaren), men en sådan måste väl provas ut av användaren
så ett presentkort är väl bättre då.

Tillbaka
Topp