Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Intressant. Jag skulle vilja göra motsvarande jämförelse mellan min Kickr Core och stages vevarna. Vilken programvara använde du?
Ser ut att vara ungefär lika som pedalerna då mao.Tack för tipset. Jämförde mina Stages L/R med Kickr Core och måste tydligen också slå av smoothing i Zwift.
ok, så verkar det vara ja, sökte och hittade denna med med och utan smoothing:Power smoothing görs av trainern och slås av i Wahoo-appen.
Tack, 1,6 s förskjutning gjorde susen.du ser ut att ha ett timing-fel, jag har för mig att det går att justera i jämförelsen så att kurvorna hamnar mer ovanpå varandra om du använder time shift.
Lagren på mina Rally xc 200 är slut, och "går inte" att byta. Man ska köpa nya bodies, för 2500 kr st. ?
Är det någon som lyckats byta lagren ändå?
Jag hittade denna info
"The main issue is that you'll need an specific tool to open spindle and switch bearings.
So far, I can share bearing info (not provided by Garmin). Garmin told me the only solution is replacing full body for 200usd / each.
Bearings:
SF HK1010 E (interior 10, exterior14, ancho 10)
ZEN 687-2z or 618/7-2z (interior 7, exterior 14, ancho 5)"