Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Prova montera pedalerna. Vet inte vad det gör för nytta att kalibrera omonterade pedaler.Fundby sa:Hej! Har ett problem.
Kan inte kalibrera mina garmin vector 3 pedaler.
Allt är inställt , men jag får hela tiden felet 1024 .. pedalerna ligger jämte varandra , dvs sitter ej på vevarmarna.
Hur gör jag? Vad gör jag för fel?
Flintkalle sa:Prova montera pedalerna. Vet inte vad det gör för nytta att kalibrera omonterade pedaler.Fundby sa:Hej! Har ett problem.
Allt är inställt , men jag får hela tiden felet 1024 .. pedalerna ligger jämte varandra , dvs sitter ej på vevarmarna.
Flintkalle sa:Prova montera pedalerna. Vet inte vad det gör för nytta att kalibrera omonterade pedaler.Fundby sa:Hej! Har ett problem.
Med all sannolikhet är det som avses att du inte skall sitta fast med skorna i pedalerna vid kalibrering.Fundby sa:Jag citerar garmin ”koppla loss pedalerna” .... ?
Mayhem sa:Med all sannolikhet är det som avses att du inte skall sitta fast med skorna i pedalerna vid kalibrering.Fundby sa:Jag citerar garmin ”koppla loss pedalerna” .... ?
Den kalibreringen är helt meningslös eftersom pedalerna inte satt på cykeln.Fundby sa:Jag fick dom till slut att kalibrera iallafall.
Lingon sa:Läs aldrig Garmins instruktioner på svenska. Deras översättningar är katastrofala.
Lingon sa:Läs aldrig Garmins instruktioner på svenska. Deras översättningar är katastrofala.
Nej det är väl inte så konstigt, enheten Newtonmeter används ju för moment… :peiskall sa:Kraftmätare, kraftkurva osv står överallt, men jag kan inte få min Edge att visa Newtonmeter.
Mayhem sa:Nej det är väl inte så konstigt, enheten Newtonmeter används ju för moment… :peiskall sa:Kraftmätare, kraftkurva osv står överallt, men jag kan inte få min Edge att visa Newtonmeter.