[GBG/ÄGB] Tappade glasögon efterlyses.
Var ute i helgen i Änggårdsbergen tappade mina glasögon någonstans; ett par Julbo med svarta bågar och röd logga.
Tappades någon gång runt 11:00 - 13:00 i lördags på röda/gröna spåret.
Jag tog av dem ungefär vid koordinaten 57.660602, 11.954289 och lade dem i en ficka p.g.a. att de immade igen en del. Jag körde sedan röda spåret (med undantag för en del som jag missade, se kartan nedan) ner mot målet vid Änggården, fortsatte sedan på röda spåret upp till starten av Preachers Flow, och slutligen gröna spåret ned till eklandaparkeringen, där jag upptäckte att glasögonen inte längre fanns i fickan.
Jag följde spåret både fram och tillbaka ett par gånger efteråt och letade efter dem, men hittade dem inte.
Skulle vara väldigt tacksam om någon hör av sig om de hittar glasögonen!
Hittelön utlovas!
Ungefärlig sträckning (rosa markering):
Tappades någon gång runt 11:00 - 13:00 i lördags på röda/gröna spåret.
Jag tog av dem ungefär vid koordinaten 57.660602, 11.954289 och lade dem i en ficka p.g.a. att de immade igen en del. Jag körde sedan röda spåret (med undantag för en del som jag missade, se kartan nedan) ner mot målet vid Änggården, fortsatte sedan på röda spåret upp till starten av Preachers Flow, och slutligen gröna spåret ned till eklandaparkeringen, där jag upptäckte att glasögonen inte längre fanns i fickan.
Jag följde spåret både fram och tillbaka ett par gånger efteråt och letade efter dem, men hittade dem inte.
Skulle vara väldigt tacksam om någon hör av sig om de hittar glasögonen!
Hittelön utlovas!
Ungefärlig sträckning (rosa markering):