[Ghettoride Haninge] Varje tisdag, Samling 18.30 Åbyplan Västerhaninge

Globalistic skrev:
-------------------------------------------------------
> Är det inte fraktfritt?

Skoja bara. Har dessutom ändrat mig och köper andra skor istället.

rooth skrev:
> Skoja bara. Har dessutom ändrat mig och köper
> andra skor istället.

SIDI? ;)

Lingon skrev:

> SIDI? ;)

Haha!

Västerhaninge

20120605_1529561.jpg

Globalistic skrev:
> Per,tomas, matte, andreas, jag, jeppe,
> torbjörn...
>
> Ingemar, gille ?

Ingemar kommer så klart

Tack för i kväll gubbs!

Vem väntar vi på?
IMG_1929.JPG

Andreas...
IMG_1931.JPG

Hasse på språng...
IMG_1938.JPG

Jo men så att...
IMG_1942.JPG

Medans andra köar utanför XXL så cyklar vi andra...
IMG_1950.JPG

Jisses vilken fin runda det blev! Jag är schuukt nöjd.

Har rätt ont i låret dock. Känns inte som kramp längre. Det drar på ett ställe baksidan låret och är ömt. Nån form av sträckning eller muskelbristning? Jag vet inte hur det ska kännas. Jaja, det blir nog bra.

Ja.... Matte...Med din fart ikväll så är det inte så konstigt med ömmande muskler. Du tryckte på rejält bitvis. Kul :-)
Tack allihopa för en fin mtb-kväll. Det är tur att vi har några stigfinnare som hittar i ghetto-skogarna när grupperna splittar upp sig. Jag hittar nämligen inte.
Vi ses på söndag! Då blir det åka av....

Du och Per var snälla som låg kvar bakom ikväll, bra för mig att bygga lite självförtroende. :)
Förutom på värsta stökstigen då, när Per kom som en stridsvagn på vänstersidan. Jösses, tur man inte hamnade i vägen där, då hade man blivit platt som en pannkaka.

Fan va snabba ni är i Ghetto skogen.
Får träna som fan i sommar så jag inte kommer för långt efter.
Bra jobbat ALLA GhettoRyders :-)

Tack för en underbar kväll. Tack Bang för peppningen innan fikat. Tråkigt att jag inte kunde va med to the bitter end. Vi ses nästa tisdag.
Stort tack till ni som väntade när bakväxel med kedja inte ville vara med och leka.

Senast ändrad:
Tack för ikväll! Vilken grym tur! Jag skall skärpa mig till nästa gång då blir det Ghetto tröja på! Riktigt snyggt för övrigt! ( ..men jag ville ju spara den till Lida Loop med "nytröja" lukten). Vi ses på söndag och lycka till på racet! Förresten, Ni som vill tvätta cyklar är välkomna efter turen/ turerna att tvätta era cyklar hemma hos mig . Jag står för vattenslang + borste men Ni får själva tvätta...

Jag måste också köpa stressnav som klonkar. Sedan ska jag ligga bakom Matte hela kvällen :D

Vi måste ju också enas om det ska vara Per The Bear eller PerTheTank eller HVBSRA" han-vi-bara-ser-ryggen-av".

För Per var jekligt Sneaky i kväll.

Grym tur ikväll grabbar, bra fart, lerigt och fina stigar. Kul att vi börjar bli riktigt många på tisdagarna.
Ja Matte stökstigen gick körde jag som en stridsvagn men stökig stig på platten är min enda chans.. ... :) Uppför flåsar Tomas mig i nacken och utför så försvinner ju du bara.
Tack för en trevlig kväll och lycka till alla som kör Lida på Söndag.
Och tack Attila för cykeltvätten, grymt

Senast ändrad:
Helvete vad kränkt jag blev idag. Och mitt i distanspasset när jag redan ligger på gränsen sätter Bang igång med ngt backintervall-liknande. Då kom den där beryktade väggen på tok för nära och var tvungen att slå av. Sedan blev det en transportsträcka i överlevnadsfart tillbaka. . .

Var kul att hänga med även om jag var först att vika av hemåt så kommer jag komma igen.

/Anders

Det är kompisrace i kväll i VH. 19.30 typ. kom dit. 20km fin cykling i per-tempo. på rakan på andra sidan järnvägen från åbyplan

KLARSPRÅK - Några stycken kommer att köra runt Västerhaninge i kväll. Slingan är 10km och det blir två varv = 20km totalt. Jag ska Inte cykla utan ska bara dit å kika, fika å så. Eftersom Per är oändligt stark tycker jag han ska vara med å leka. Rille har barnen så han kan ej. Tomas får ju gärna också komma om han nu inte fick nog i går :D

Det låter ju som en tävling!! Tror jag åker ner till Sats och kör spinning istället där blir man varken kränkt eller kommer sist :).

Jag var rätt sugen på lite helgcykling, men jag drog just tummen rakt in i en storklinga och skar mig rätt så fett. En pedaljävel som inte ville släppa. När den väl släppte, ja då släppte den. Tur att det var på vänstern, jag cyklar ju bara på lillklingan ändå. Växla är överskattat.

Globalistic skrev:
> KLARSPRÅK - Några stycken kommer att köra runt
> Västerhaninge i kväll. Slingan är 10km och det
> blir två varv = 20km totalt. Jag ska Inte cykla
> utan ska bara dit å kika, fika å så. Eftersom
> Per är oändligt stark tycker jag han ska vara
> med å leka. Rille har barnen så han kan ej.
> Tomas får ju gärna också komma om han nu inte
> fick nog i går :D

Det var ju tur att jag missade det där....Var istället nere vid Rudan och grillade med mina smågrabbar. Med fortfarande trötta ben.
Nu ligger jag på latsidan några dagar och laddar upp inför Lida på söndag. Min mtb är nu helt körklar utan några rappande växlar.
Tack Matte och Bang!

Aj Aj Matte! Fingrar ska man vara rädd om. Hoppas du läker ihop snabbt så du kan komma ut och cykla med oss.

Tillbaka
Topp