Tack för en fin Ghettosäsong killar!
Det är mig en ära att få vinna cupen totalt, har väl varit högst upp i poängligan nästan hela sommaren tror jag..? Men det har varit lite osäkert för man vet faan inte vad Bang har i bakfickan till nästa rejs.
Tävlingarna har varit roliga och bra arrangerade med de få medel som vi har. Toppen var nog GhettoCrossen i Rudan arrangörsmässigt. Oerhört bra jobbat, det var bara jag som i te levde upp till förväntad nivå...
Den roligaste tävlingen tycker jag nog var Rudan Nightmare i våras, tätt efter kommer Bikerallyt Flow Joe som var oerhört tätt! Bästa minnet från den tävlingen för mig var nog när jag körde OM Peter Swartlinger strax innan målgången :) då hade man ändå startat 1min bakom honom :)
Iofs så var Ghetto Summer Challenge mkt uppskattat av mig, en riktig nervositetsspridare... Jag hade dåligt mod att kunna slå Tobbes som Rickard som tidigt visade att han är stark! Jag själv satsade på att fixa till detta dagen efter ett långlopp och med bra väder. Efter mörksuggejakten så var jag i Ghettot och skulle fixa detta, jag startade bra och körde som en dåre, körde på en grej och skrotade min S-works ram, men jag tog KOM'et iaf och det står sig än idag.
Oxå kul att Bang släpade dit andra erkänt snabba cyklister som Per Kumlin att försöka ge mig en match, jag pratade med Per dagen efter och han erkände att jag var snabb ;)
Ljusstavtävlingen var oxå rolig, jag satsade på området bakom/ovan skidbacken direkt, drog upp för skidbacken illa kvickt och började kolla, åkte upp mot dödsbranten och när jag kollade höger upp mot där vi körde Bikerallyt i somras så såg jag den, min stav!!! :)
Sen kände jag att segern i Ghetto BBQ var min. Men d har inte varit lugnt Alls för mig, orolig har man varit många ggr.
Tack Attila för den gods maten, tack alla andra för en riktigt rolig säsong dem få gångerna jag varit med!
:)