Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
@Attila - riktigt onödigt och jättetråkigt. Krya på dig fort!
@MTBTomas - grattis på födelsedagen.
@Oliver - grattis på födelsedagen, en dag för sent.
@Bang - ska jag komma och blåsa? Och vart då?
@Håkan - den ser farligt vass ut. Lycka till med skruvandet.
@Tomas - forsatt lycka till med bakhjulsmysteriet. Det går inte att simulera genom att rucka på hjulet i sidled när den står upp och ner? Har du skruvat isär navet och kollat att allt ser "OK" ut?
Globalistic skrev:
-------------------------------------------------------
> Vi saknade dig igår Jocke! Dessutom var vi en
> spelare kort för jämnt antal.
Ledsen. Mådde inte bra. Samma skit som hindrade mig i tisdags.
Ska skärpa mig. Lovar.
Lingon skrev:
> Grattis Tomas!
> Attila, jag ser ingen spricka?? Är du säker? ;)
> Krya!
Jag såg ingen spricka heller men när jag fick detta utlåtande blev jag mörkrädd: det ses en helt odislocerad intraartikulär fraktur i laterala omfånget av basen på distala falangen dig. 1 avlösande ca. 7 mm högt ca. 4 mm brett fragment... fattade ingenting må jag säga inte ens när jag provade med Google Translate :-)
Jo då läget är dock inte så hopplöst! Läkaren rekommenderade skor med styva sulor och vips kunde jag gå igen när cykelskorna åkte på.
Jag inser att det nog är dags för nya hjul. Men som vanligt är det en djungel det här....
Sedan så finns det speciella cx hjul också. Fast det tror jag inte är något för mig eftersom jag vill ha ett brett användningsområde.
Det jag är ute efter är kanske främst en stabil och stryktålig konstruktion före vikt och prestanda. Men det får ju gärna rulla ok ändå....
Vilka hade ni valt? Eller något annat alternativ? Budget mellan 1000:- till 1500:-
Rompa skrev:
> Idag var d mässbesök, möta en säljare på en
> cykel, besök på TCM.
>
> Mässan var sådär, köpte en 29"HT på
> mässparkeringen....
Grattis till Htn!
HM..jag fattar ingenting :-) Är HTn äkta? (På mässparkeringar brukar jag köpa korv och inte direkt några "skumma" varor)?
Faktiskt så har den en rätt trevlig historia, Den som hade den först kom totalt 11'a eller om d var 10'a i långloppscupen Herr elit iår på denna hoj, 5'a på LLSM och 26'a 2h47min på CV 2014.
Så nu är det upp till mig!! Inget skylla på materialet alls! :)
Prophet skrev:
> Men då blir det ingen Epic nästa sesong då
> eller?
>
> Grymt snygg iaf. Grattis!
Rompa på en plast-HT ... då kommer det gå undan! Varning resten av H30. Nu har han skaffat sig en stigraket deluxe! Tur att jag, ifall jag vill vara med, är i H40. :-)
Attila - om du kan gå i en cykelsko så måste du väl för 17 kunna cykla i den. Eller tänket jag fel?
Köpa material på en infartsparkering. Vad är problemet? Brukar man inte göra så? :-)
JockeP skrev:
> Attila - om du kan gå i en cykelsko så måste du
> väl för 17 kunna cykla i den. Eller tänket jag
> fel?
Inte alls feltänkt Jocke! Jag skall testa och cykla på crossen nästa vecka någon kväll. Det värsta nu är att jag fick ryggskott då jag gick snett ngn dag pga min trasiga tå. Så nu gör det mer ont i ryggen än i tån. Men, jag är positivt inställd ändå: det är lika bra allt händer vid ett tillfälle :-) och så är det över!
JockeP skrev:
> Rompa på en plast-HT ... då kommer det gå
> undan! Varning resten av H30. Nu har han skaffat
> sig en stigraket deluxe! Tur att jag, ifall jag
> vill vara med, är i H40. :-)
> Attila - om du kan gå i en cykelsko så måste du
> väl för 17 kunna cykla i den. Eller tänket jag
> fel?
>
> Köpa material på en infartsparkering. Vad är
> problemet? Brukar man inte göra så? :-)
>
> KÄMPA! (alla)
Då tröstar jag dig med att Lingon, HM, Ordens kör H40 ?
Grattis Rompa ?
Tür att de har utökat storleken på Friggeboden så arrangemang du kan utöka utan problem ?
Grattis Jocke, tur att man är H50 ?
Edit
F-n vad rättstavningen ställer till det.
Var det någon som begrep mitt inlägg ovan?
torohl!
Hoppas du och brorsan kommit igång med träningen nu. Snart är det slutet på maj :-) Bara några månader kvar.
Angående mitt bakhjul så är jag som sagt inne på att köpa nya grejer. Men innan jag trycker på "köp" så ska jag få arslet ur vagnen och prova ett lånehjul.
Jag ska vilja knäna och sedan köra igång med mjuka crosspass på kvällarna så jag kommer verken till ikväll eller bandyn imorgon.
Ser ut att bli bra förhållanden i skogen ikväll.
Jag kämpar på med mitt cykelbygge. Lite oflyt med düska webbshopar just nu. Trodde jag skulle få ett paket med lite småprylar till bygget. Istället fick jag ett mail.. :-(
Hallo Hakan,
die erwartete Lieferzeit für Race Face-Next SL Direct Mount Carbon 1x10-/11-fach Kurbelgarnitur Modell 2015-matte carbon-175,0 mm 34 Zähne hat sich geändert auf voraussichtlich den 30.01.2015.