Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
DT sa:Häftig final!
Fast det här hade kunnat gå illa: Playboy model April Summers nearly causes incredible pile-up at Giro d’Italia after drifting onto the road and into the path of the onrushing peloton
https://www.thesun.co.uk/sport/cycl...-Sport-_-TwImageandlink-_-Statement-_-TWITTER
GoranS sa:Om han tar morgondagens etapp lovar jag att betala RAAM-startavgiften åt dig (vilket år du än vill köra). ;-)
gabbeon sa:GoranS sa:Om han tar morgondagens etapp lovar jag att betala RAAM-startavgiften åt dig (vilket år du än vill köra). ;-)
Måste bara citera, plötsligt händer det. :-)
Ett par stycken svängde rakt ner i asfalten...kitzblitz sa:De svängde ju! Fast åt fel håll :-)
JLarsson sa:Är det Caleb som är i soloutbrytning ? :)
Trodde det var någon Polanckitzblitz sa:Det verkar så, för jag har inte sett honom i pelotonen!JLarsson sa:Är det Caleb som är i soloutbrytning ? :)
Rolland gör det säkert och tusan vet inte om klungan kommer glida förbi även den (om inte Polnac får fäste på Rolland).GoranS sa:När kommer Rolland/klungan ikapp Polanc?
InlineOla sa:Ja det var ett riktigt sömnpiller. Kul att utbrytaren vann när favoriterna fiskörde.
InlineOla sa:Ja det var ett riktigt sömnpiller. Kul att utbrytaren vann när favoriterna fiskörde.
kitzblitz sa:InlineOla sa:Ja det var ett riktigt sömnpiller. Kul att utbrytaren vann när favoriterna fiskörde.
Vann Caleb?! ;-)
Med tanke på hur mycket svängar och refuger det blir i morgon - och hur mycket dom klantade till det idag :-) - så kan det nog bli spännande...GoranS sa:Platt sista sex milen och ingen kraftig vind imorgon. Då det är tidigt i loppet och många av spurtlagen har alla/de flesta åkarna kvar känns det som att det borde bli klungspurt av det.
GoranS sa:kitzblitz sa:InlineOla sa:Ja det var ett riktigt sömnpiller. Kul att utbrytaren vann när favoriterna fiskörde.
Vann Caleb?! ;-)
Nej! Han förlorade spurten mot Sam Bennett om 182:a plats på etappen.
Speciellt som han - och resten av teamet - varit i backen en stund innan :-)GoranS sa:Kan dock tänka mig att han var glad att plocka in lite av det han tappade efter cykelstrulet (punkan?) häromdagen.