Supertramp
Aktiv medlem
Giro d'Italia 2017
Nej, jag tror att Dumoulin trycker på.och dumpar honom i sista stigningen.
Senast ändrad:
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Supertramp sa:Nej, jag tror att Dumoulin trycker på.och dumpar honom i sista stigningen.
Supertramp sa:Nej, jag tror att Dumoulin trycker på.och dumpar honom i sista stigningen.
Dr_Rydell sa:När jag var ung fick jag höra av en cyklist att man sket i mössan. Myt!? Eller försvann det med hjälmtvång?
NLC sa:Dr_Rydell sa:När jag var ung fick jag höra av en cyklist att man sket i mössan. Myt!? Eller försvann det med hjälmtvång?
Är inte det en historia A Adamson drar varje sommar?
Supertramp sa:Kollade precis reprisen från avslutningen igår, fan vad skönt det är med bara Adamson och slippa skrikhalsen.
HåkanB sa:Hur mycket tappade egentligen Dumoulin på att han fick köra sista klättringen själv i tisdags? Han släpper ju täten och kör ensam i sitt tempo varje gång det går uppför och skulle säkert gjort så i tisdags också.
Dr_Rydell sa:När jag var ung fick jag höra av en cyklist att man sket i mössan. Myt!? Eller försvann det med hjälmtvång?
Stewe sa:Supertramp sa:Kollade precis reprisen från avslutningen igår, fan vad skönt det är med bara Adamson och slippa skrikhalsen.
Japp, jag håller med.
Vacci är en skön snubbe och jag gillar hans stil, men ibland blir det lite för mycket.
Det misslyckades men det kommer mer i nästkommande uppförslut.Supertramp sa:vadå?emmer sa:Nu hände det lite :-)
ska man sätta på tv:n?
Om det är action att Pinot och Mollema har det jobbigt så kanske... :-)GoranS sa:Blir det ngn action i huvudgruppen?
Någon som har koll på hur det går för "ungdomarna"?emmer sa:Jungels verkar ha en redigt kass dag.
GoranS sa:Varför var FDJ så heta på att ta Quintanas attack? Känns som det hade varit rimligare att låta Tom sköta den biten.
InlineOla sa:Trodde sportchefen haft taktikgenomgång med Landa efter förra spurtförlusten men icke.
Supertramp sa:Tror inte att Dumoulin sitter på pottkanten. Han har mer att ge och får han bara en bra rulle är jag är säker på att han kan leverera om han ser till att pressa ut det allra sista han har i sig.
"overflowing" :D, låter som en geggig historia på väg till mål. Nog bäst de byxorna hamnade på tippen och inte i tvättmaskinen.Zåsna sa:Dr_Rydell sa:När jag var ung fick jag höra av en cyklist att man sket i mössan. Myt!? Eller försvann det med hjälmtvång?
"It was a bad peach, LeMond reckoned. After eating it, his stomach reacted violently. He turned to a teammate: ‘Pass me your hat.’
‘What do you want my hat for?’
‘Please, just pass me the goddamn hat!’
Taking the small cotton team cap, LeMond shoved it down his shorts, manoeuvred it into positition, and filled it until it was over-flowing. He tried to clean himself up, but it was hopeless; then he tossed the hat into the hedgerow, and began the grim task of getting back into the race, slotting in behind the three teammates who’d dropped back from the peloton to wait for him."
http://www.freewheelingfrance.com/tour-de-france/slaying-the-badger.html
InlineOla sa:GoranS sa:Varför var FDJ så heta på att ta Quintanas attack? Känns som det hade varit rimligare att låta Tom sköta den biten.
Det var ju som jag skrev för nån dagar sen. Taktiken att isolera ledartröjan brukar inte ge nämnvärt resultat eftersom han får hjälp av alla möjliga.
access sa:InlineOla sa:Trodde sportchefen haft taktikgenomgång med Landa efter förra spurtförlusten men icke.
Det var ju högerkurva denna gången. Helt annan sak. ;)