Miss Lycka 2.0
Aktiv medlem
Giro d'Italia 2018
En riktigt bra avslutning idag.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Miss Lycka 2.0 sa:En riktigt bra avslutning idag.
Fjärdebrunn sa:kitzblitz sa:Henrik_E sa:Fällda doparen Yates i rosa.
Är han? Fälld dopare alltså. Jag gillar honom.
Ännu en astmamedicinjunky som ”glömde” fylla i papprena. Fick 12 mån, avtjänat.
Diogenes sa:Fjärdebrunn sa:kitzblitz sa:Henrik_E sa:Fällda doparen Yates i rosa.
4 månader.
kitzblitz sa:Diogenes sa:Fjärdebrunn sa:kitzblitz sa:Henrik_E sa:Fällda doparen Yates i rosa.
4 månader.
Men då var det ju en kanon avslutning idag! :-)
Han ser ju ännu mer avig ut nu. Han har aldrig varit någon "sköncyklare", men nu slår han något sorts rekord i att cykla fult.Henrik_E sa:Froome kraschar igen.
Under våren har jag på hempendlingen flera gånger mött en dam som till sitt yttre liknar bibliotekarien Sally Santesson (för de som minns sitt 90-tal). Hon trampar en hybrid/MTB med rakt styre, armbågarna pekandes rakt ut och huvudet på sned likt Harri Kirvesniemi I sina glansdagar. Varje gång jag sett henne tänker jag på Froome och "an elderly woman pushing a trolley upp a hill". Om hon har effektmätare eller ej har jag ännu inte noterat.Stervelo sa:Han ser ju ännu mer avig ut nu. Han har aldrig varit någon "sköncyklare", men nu slår han något sorts rekord i att cykla fult.Henrik_E sa:Froome kraschar igen.
Med lite tur skickar en vurpa hem honom, eller, han är kanske den enda som kan utmana Tom om segern, om det inte redan är för stort avstånd fram.
itisasitis sa:Detta är min första Giro d'Italia jag kollar på. Vad ska man hålla koll på? Vilka är favoriter?
Funkar astmamedicin - liksom amfetamin - som bantningspiller oxå?Hjulning sa:Bara jag som tycker Froome har lite tempomage? Tyckte det såg så ut igår (trodde då att det berodde på regnvåta kläder) men idag såg det likadant ut.
emmer sa:Funkar astmamedicin - liksom amfetamin - som bantningspiller oxå?Hjulning sa:Bara jag som tycker Froome har lite tempomage? Tyckte det såg så ut igår (trodde då att det berodde på regnvåta kläder) men idag såg det likadant ut.
itisasitis sa:Bra läsning Bottecchia, tack för länken!
Bama sa:Vad jag vet är det bara Yates som är en dömd dopare i toppen av Girot. Undrar hur mycket Terbutaline som krävs för att bli så överlägsen på så kort tid?
kitzblitz sa:Är det så överlägsen att bara hänga med hela etappen och sedan har något kräm kvar i benen sista 30 meter för att vinna?
Jisses vad anti ni är. Yates är grym.
Det fattas ju ändå lite mot Froome, hjulbens armar, knäna rakt ut, och någon konstig ålning av kroppen. Han ser tokavig ut, men en grym cyklist ändå. Ingen sköncyklist, men det spelar ingen roll egentligen.Henrik_E sa:Jag har märkt att jag har en tendens att luta huvudet lite när jag går på rött, men det kan ju knappast gälla Froome om han nu inte alltid är på gränsen.
stefank sa:Henrik_E sa:VPNMcOla sa:Hur får du in engelska kommentatorer?Henrik_E sa:Vanligtvis Eurosport med engelska kommentatorer.Tommy N sa:Kollar ni eurosport eller är det något annat ställe som kan vara värt att titta på?
Samma här, använder https://www.safervpn.com/ de har chrome/firefox plugins så man kan köra VPN i bara ett separat browserfönster
(dvs man behöver inte VPNa hela datorn).
Finns säkert andra tjänster som har samma funktionalitet.
Fast jag VPNar för att få svenska kommentarer (bor i Finland), gillar Vacchi och Adamsson.