Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
MichaelOberg sa:Lyckas ni se starten av varje etapp?
Jag kollar på Eurosport player.
Hängde på sändningen när de stod och pratade.
Sen började loppet men hade inget ljud.
Sen skulle jag ladda om streamen då kom jag typ 2 mil in i sändningen och en utbrytning hade redan skett.
Vilken stream ska man se för att få svenska kommentatorer och få se starten?
Ser aldrig på de gaggiga gubbarna. Problemet är att engelska Eurosport ofta kör med Carlton Kirby som också är usel. Rob Hatch och Bäckstedt är bästa uppställningen. Ibland kör jag bara på med Sporza.Capra ibex sa:Finns det verkligen inga fler som tröttnat på firma Vacchi- Adamson? Är de allas husgudar?
Capra ibex sa:Finns det verkligen inga fler som tröttnat på firma Vacchi- Adamson? Är de allas husgudar?
Det spelar ju ingen roll när det inte går att begripa vad de säger. Eller textas kommenteringen? Eller har de spottat ut gröten innan sändningen?Miss Lycka 2.0 sa:Danskarna är betydligt mer initierade och kan mer.
+1Lingon sa:Herregud vilket gubbgnäll. :)
Visst kan man tröttna på de flesta, men Vacchi-Adamsson måste ju vara bland de bästa sportkommentatorerna på svenska någonsin. Hur är det ens möjligt att hålla tugget igång 5 timmar om dan i 3 veckor???
Miss Lycka 2.0 sa:Jag har för mig att SCF håller på med tävlingsidrott.
ooms sa:Det spelar ju ingen roll när det inte går att begripa vad de säger. Eller textas kommenteringen? Eller har de spottat ut gröten innan sändningen?Miss Lycka 2.0 sa:Danskarna är betydligt mer initierade och kan mer.
Lingon sa:Herregud vilket gubbgnäll. :)
Visst kan man tröttna på de flesta, men Vacchi-Adamsson måste ju vara bland de bästa sportkommentatorerna på svenska någonsin. Hur är det ens möjligt att hålla tugget igång 5 timmar om dan i 3 veckor???
Verkar änna följt med någon slåtterbrokskivling :-)Havoc 5 sa:den perfekta svampsoppan.
Havoc 5 sa:Jag har ledsnat på allihopa!
Britterna, danskarna och Vacchi / Adamsson suger.
Istället har jag gått in o kört den finska versionen.
Finska Eurosport kör en kommentator som heter Pekka Märkkinen och han är grym.
Då jag inte förstår ett skit av hälften av vad han säger (jag kan inte finska) fyller jag ut själv med
egna inlägg. Ibland tonsätter jag även med instrumental musik, har upptäckt att all finska till musikinstrument svänger och blir otroligt spännande.
Då jag inte vet direkt vad någon heter, vilka sträckor det handlar om eller cykling generellt blir det extra intressant.
Jag fyller helt enkelt ut med prat om det ena och det andra.
Ibland kan det handla om designen på de olika lagdräkterna, skivbromsar och val av sockar för att sedan skifta snabbt till olika tips på hur man lagar den
perfekta svampsoppan.
DT sa:Btw, känns det inte som att denna Vacchi/Adamsson-diskussion går på repeat varje Tour/Giro...?
De läser högt ur vägbibeln som arrangörerna producerar.andrewmtb sa:plus att de är allmänbildade / pålästa om sträckorna så det är som en reseguide / historielektion över Italien .
NickPick sa:Huvudsaken är att det bankas in i fölket att man bara får ha små flaskor på landsväg.
Att förstå danska måste för övrigt vara en merit.
MichaelOberg sa:Jag tror ingenting. Jag vill bara se allt. Fan räckte inte licenspengarna till hela etapperna.
NLC sa:MichaelOberg sa:Jag tror ingenting. Jag vill bara se allt. Fan räckte inte licenspengarna till hela etapperna.
Du menar som att Eurosport ingår i utbudet för public service?