Miss Lycka 2.0
Aktiv medlem
Giro d'Italia 2019
Han var iskall.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
NLC sa:Förmodligen. Alla kunde ju se att Froome skulle vända på steken med en lång lång attack trots en risig förstavecka förra året och S Yates närmast kollapsa sista dagarna. Eller att Dumoulin skulle lyckas ta tilllbaka ledningen med sekunder den sista etappen 2017.
Alex Supertramp sa:NLC sa:Förmodligen. Alla kunde ju se att Froome skulle vända på steken med en lång lång attack trots en risig förstavecka förra året och S Yates närmast kollapsa sista dagarna. Eller att Dumoulin skulle lyckas ta tilllbaka ledningen med sekunder den sista etappen 2017.
Menar du att du verkligen såg det komma? Just vändningen var för mig förra årets stora höjdpunkt. Fan, jag började med LVG och bytte ut halva vinstället pga TdF, men girot förra året var enligt mig en bra mycket större upplevelse.
NLC sa:Vad hände egentligen med Viviani i spurten igår??
DT sa:Alex Supertramp sa:NLC sa:Förmodligen. Alla kunde ju se att Froome skulle vända på steken med en lång lång attack trots en risig förstavecka förra året och S Yates närmast kollapsa sista dagarna. Eller att Dumoulin skulle lyckas ta tilllbaka ledningen med sekunder den sista etappen 2017.
Menar du att du verkligen såg det komma? Just vändningen var för mig förra årets stora höjdpunkt. Fan, jag började med LVG och bytte ut halva vinstället pga TdF, men girot förra året var enligt mig en bra mycket större upplevelse.
Ironi är svårt på nätet...
DT sa:Alex Supertramp sa:NLC sa:Förmodligen. Alla kunde ju se att Froome skulle vända på steken med en lång lång attack trots en risig förstavecka förra året och S Yates närmast kollapsa sista dagarna. Eller att Dumoulin skulle lyckas ta tilllbaka ledningen med sekunder den sista etappen 2017.
Känns som denna tråd skulle kunna gå in i en oändlig loop nu ...NLC sa:DT sa:Alex Supertramp sa:NLC sa:Förmodligen. Alla kunde ju se att Froome skulle vända på steken med en lång lång attack trots en risig förstavecka förra året och S Yates närmast kollapsa sista dagarna. Eller att Dumoulin skulle lyckas ta tilllbaka ledningen med sekunder den sista etappen 2017.
Är du ironisk nu?
Helt plötsligt är inte bara vädret i Italien som en vårklassiker i Belgien, utan även posterna på happy har antagit en stor dos "Omloop"...GoranS sa:Känns som denna tråd skulle kunna gå in i en oändlig loop nu ...NLC sa:DT sa:Alex Supertramp sa:NLC sa:Förmodligen. Alla kunde ju se att Froome skulle vända på steken med en lång lång attack trots en risig förstavecka förra året och S Yates närmast kollapsa sista dagarna. Eller att Dumoulin skulle lyckas ta tilllbaka ledningen med sekunder den sista etappen 2017.
Är du ironisk nu?
tinkerbell sa:Helt plötsligt är inte bara vädret i Italien som en vårklassiker i Belgien, utan även posterna på happy har antagit en stor dos "Omloop"...GoranS sa:Känns som denna tråd skulle kunna gå in i en oändlig loop nu ...NLC sa:DT sa:Alex Supertramp sa:NLC sa:Förmodligen. Alla kunde ju se att Froome skulle vända på steken med en lång lång attack trots en risig förstavecka förra året och S Yates närmast kollapsa sista dagarna. Eller att Dumoulin skulle lyckas ta tilllbaka ledningen med sekunder den sista etappen 2017.
Är du ironisk nu?
Kanske kan vara ngt för strandgossen Cipollini!?NLC sa:Äh, va fan. Låt dem Zwifta hela rasket och slå på alla power-ups från SuperMario Cart och rulla vid behov miljöbilder med kritvita stränder och turkosblått vatten.
Bama sa:Slovener med raketutveckling dominerar etapploppen just nu. (övriga slovener är avstängda för doping?)
Är det avgjort?
Garanterat. Ingen rör Conti nu. Lika bra att avsluta loppet och bespara konkurrenterna skammen.Bama sa:Slovener med raketutveckling dominerar etapploppen just nu. (övriga slovener är avstängda för doping?)
Är det avgjort?
Det hände väl en hel del på tempot igår. Yates genomklappning, Roglic comeback, osv.konscious sa:Lika intressant som att se färg torka på väggen.
konscious sa:Lika intressant som att se färg torka på väggen.
Och det var allt annat än torrt när siste åkaren kom i mål...ooms sa:Det hände väl en hel del på tempot igår. Yates genomklappning, Roglic comeback, osv.konscious sa:Lika intressant som att se färg torka på väggen.
Hehe, ja, det var inget väder för solskenscyklister kan man lugnt säga. Undrar hur stort publiktappet var, gissar det varit ganska tjockt i backen vid normalt väder, nu var det ju helt tomt långa sträckor.tinkerbell sa:Och det var allt annat än torrt när siste åkaren kom i mål...ooms sa:Det hände väl en hel del på tempot igår. Yates genomklappning, Roglic comeback, osv.konscious sa:Lika intressant som att se färg torka på väggen.
Alex Supertramp sa:Vi måste för övrigt tala om kepsarna. Fan, åkarna ser ju ut som formel 1-förare i de där fodrade baseballhattarna. Men värst är de riktigt unga slynglarna som inte ens böjer skärmen. Tjuvrökande ghettokids i looken. Borde det inte vara tidsstraff för de som inte använder cykelkeps?
Det var bättre förr. Ju förr desto bättre. Jaja, drink på det.
Kedjan flög av när han skulle gå ner på lillklingan och så blev det ett panikartat cykelbyte som inte flöt på helt optimalt. Synd, för han hade vunnit ettappen ganska klart annars.JesperA sa:Missat en hel del, men efter ett cykelbyte för han som slutade 2:a igår eller idag så försvann dennes TT cykel? Eller vad hände?
Campenaerts var tvungen att byta till linjecykeln med ca 1.5 km kvar (lite taffligt byte, där tappade han segern) pga tappad kedja. Det vanliga är väl att den utbytta cykeln skickas upp på bilen, och det låter så här också:JesperA sa:Missat en hel del, men efter ett cykelbyte för han som slutade 2:a igår eller idag så försvann dennes TT cykel? Eller vad hände?
Idag och imorgon är det SAMMANLAGT 607 höjdmeter på 367 km.Pfaff sa:Här va’re platt. Men kanske bra att värma upp lite lugnt efter vilodagen inför kommande berg.
Miss Lycka 2.0 sa:Det var en slitsam vurpa.