Miss Lycka 2.0
Aktiv medlem
Giro d'Italia 2019
Snart är det mjölksyrafestival.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Miss Lycka 2.0 sa:Snart är det mjölksyrafestival.
NLC sa:Där dök hajen
bigmollo sa:Händelselös etapp. Så tråkigt.
:D
Ser bra ut för din prediktion så långt!NLC sa:GoranS sa:Blir det Ecuador, Slovenien och Italien på pallen på söndag och i den placeringsordningen?
Har TL chansen att göra något skapligt resultat imorgon?
Nej, jag tror Nibali håller undan för Roglic men klarar inte av att ta in drygt två minuter på Carapaz. Däremot verkar Landa kapabel att ta en minut på Roglic imorgon vilket kanske kan räcka för att knipa en pallplats.
För söndagens tempo håller vi såklart tummarna för Tobias även om resultaten i de tidigare två TT-etapperna inte har varit lysande.
JesperA sa:Var det Lopez som tröttnade på att cykla å började boxas istället?
GoranS sa:Jag tycker ett lämpligt straff för den typen av åskådare är att de tvingas slicka nästföljande etapps bana ren med sin tunga. Hur svårt kan det vara att stå still och heja!?
ooms sa:Lopez slipper iaf straff för att ha spöat åskådaren, juryn motiverade att det var "en mänsklig reaktion". Roglic får dock 10 sek tidstillägg pga åskådaren som knuffade på honom i hundratalet meter.
GoranS sa:Jag tycker ett lämpligt straff för den typen av åskådare är att de tvingas slicka nästföljande etapps bana ren med sin tunga.
Hm, det kan man onekligen fråga sig.NLC sa:GoranS sa:Jag tycker ett lämpligt straff för den typen av åskådare är att de tvingas slicka nästföljande etapps bana ren med sin tunga.
Vad skulle de annars slicka med?? ;-P
NLC sa:Första start 13.45, Campenaerts 14.15, Ludvigsson startat en halvtimma senare 14.45 och topp 10 från 16.16 och framåt.
Manurhin2 sa:Varför har jag ens Eurosport ?
Jäv.a skitkanal
NLC sa:Manurhin2 sa:Varför har jag ens Eurosport ?
Jäv.a skitkanal
Äsch, att se Federer spela ut på grus är väl ändå något bättre än att följa dem som inte har mycket mer att köra för än att fullfölja girot.