God Jul !!

God Jul !!
God hjul allihop.
IMG_20231224_085909_097.jpg

God Jul !!
Inte riktigt vid sjön. Var ungefär här jag stötte på älgarna. Jag var ute och gick, men det var ett par människor som var ute och åkte skidor i spåret där och kvinnan blev lite förvånade (tror jag) när hon fick se älgarna och ropade "Har du sett, renar! ... Nej, älgar är det ju!".
1703456667432.png

God Jul !!
Alltså jag har köpt och sålt och hittat nya cykelvänner här och fått en massa tips men inte känt behov av att delt i en massa diverse trådar där jag inte något att tillföra

God Jul !!
Alltså jag har köpt och sålt och hittat nya cykelvänner här och fått en massa tips men inte känt behov av att delt i en massa diverse trådar där jag inte något att tillföra
Har man ingen lust att skriva i trådar tycker jag det verkar ytterst rimligt att inte skriva i trådar. Personligen noterar jag typiskt inte ens om det står ny medlem eller aktiv medlem. Enda gångerna jag gör det är i stort sett om någon skriver något som indikerar att personen är ny. Då kan jag möjligen kolla på den rubriceringen.

Så, jag tror inte du behöver lägga någon större vikt vid rubriceringen. Skriv något här om du känner att du har något vettigt som du vill bidra med. Om inte, strunta i det.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp