liveforthis
Aktiv medlem
God Jul !!
God hjul allihop.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du skulle en bild skickat på gaddningen istället ?
Mähhh, nog för att man kan tro att det är jul varje gång FBK spelar men........?Du skulle en bild skickat på gaddningen istället ?
Är det en Gnagare i klänning?
Som all konst är det i betraktarens öga..Är det en Gnagare i klänning?
Bra! Nu ser vi fram emot en RR, senaste imorgon!God jul från Dominikanska, de har hjul här med.Visa bilaga 672531
Kontrar med att önska god jul med två älgar som var ute på Ågesta golfbana. Tyvärr hade de glömt skidorna så de fick springa istället.Visa bilaga 672513
God jul från Fagersjö !
Kass bild men det är iallafall mickel räv som ligger därute på isen ( frun hans gömde sig i vassen).
Kontrar med att önska god jul med två älgar som var ute på Ågesta golfbana. Tyvärr hade de glömt skidorna så de fick springa istället.
Visa bilaga 672557 Vid samma sjö i andra änden bara?
Ska inte ny medlem mer ses som en indikation på antal inlägg man gjort snarare än hur länge man varit registrerad?Jag behöver skriva i tråder för att slipp vara ”ny medlem” efter alla dessa år.
God jul!
Har man ingen lust att skriva i trådar tycker jag det verkar ytterst rimligt att inte skriva i trådar. Personligen noterar jag typiskt inte ens om det står ny medlem eller aktiv medlem. Enda gångerna jag gör det är i stort sett om någon skriver något som indikerar att personen är ny. Då kan jag möjligen kolla på den rubriceringen.Alltså jag har köpt och sålt och hittat nya cykelvänner här och fått en massa tips men inte känt behov av att delt i en massa diverse trådar där jag inte något att tillföra