Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Skogling sa:Nattinatti.
Raggamuffin sa:Semester är ett elände när inre klockan inte stämmer med naturens. Får alltid dygna i slutet för att få rätt på det. Dags att se om det lyckades nn.
Raggamuffin sa:Semester är ett elände när inre klockan inte stämmer med naturens. Får alltid dygna i slutet för att få rätt på det. Dags att se om det lyckades nn.
Vernersson sa:Raggamuffin sa:Semester är ett elände när inre klockan inte stämmer med naturens. Får alltid dygna i slutet för att få rätt på det. Dags att se om det lyckades nn.
Haha, du är ju som en tonåring :-P
Raggamuffin sa:Vernersson sa:Raggamuffin sa:Semester är ett elände när inre klockan inte stämmer med naturens. Får alltid dygna i slutet för att få rätt på det. Dags att se om det lyckades nn.
Haha, du är ju som en tonåring :-P
:) 28 timmars dygnsrytm. Gjort roliga försök i fjällen på sommaren.
Sket sig ändå, somnade runt 4 och upp 8. Kommer ändå inte kunna somna ikväll.
Sov gottNattinatti.
Det blir tvärt om sen när du blir äldtr. Lägger mig kl 8 och vaknar kl 4.
Detsamma! Själv har jag tvättid i tvättstugan kl. 07:00 jättekul...
Kul med rena kläder iafDetsamma! Själv har jag tvättid i tvättstugan kl. 07:00 jättekul...
Jovars, det är ju TdF-start imorgon så man måste ha rena kläder på sig i tv-soffan. ?Kul med rena kläder iaf
Jovars, det är ju TdF-start imorgon så man måste ha rena kläder på sig i tv-soffan. ?
Något tryggt i det.Snart 17 år sedan trådstarten.
Inget har förändrats. Vi somnar alltjämt.
GN.