Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Skogling skrev:
-------------------------------------------------------
> Innan jag knoppar skall jag ta en bira till eller
> ett glas Masi. Natti ! ;o)
Cykeln är justerad, rengjord, inoljad.. Rätt kläder och tillbehör framlagda, och rödvinet nästan slut.. Dags att sova snart så man orkar slita rejält på stenstigarna imorgon! //Zzzzzz....
01:53 Nattnatt! Den "potentiella daten" jag skrev om den 13/11 blev mer än en date. Härlig tjej! =) Nu ska jag bara få henne att sukla också (annat än spinning, men då är hon ju nästan halvvägs).
Tjooho. Det blev till att jobba sent ikväll, förberett lite för en kund-demo jag ska ha imorrn.. Såkandeva, nu får jag sova fyra timmar, sen ska jag gå upp och försöka se pigg och glad ut.
jomper skrev:
-------------------------------------------------------
> Såkandeva, nu får jag sova fyra timmar,
> sen ska jag gå upp och försöka se pigg och glad
> ut.
Urgh. Lo (och därmed jag...) vaknar när du går och lägger dig. Nä, kanske inte riktigt men nästan.
God natt. Idag har varit en härlig dag! Ny cykel beställd, känns som många års drömmande äntligen fick ta plats i verkligheten! Här är det som beställdes: http://happymtb.org/forum/read.php/1/554821