GoPro Session 4

crillez

Aktiv medlem
GoPro Session 4
Grabben har precis fått en GoPro session 4, det vanliga paketet med 2 fästen med dubbelhäftande tejp som man ska fästa på valfria ställen, om man ska köpa extrafästen, vilka rekomenderas?
Styre och rammonterat är på önskelistan men vilken modell, behöver inte nödvändigtvis vara Gopro orginalfästen...
 
GoPro Session 4
Ghetto-style bröst/skulderfäste:
Sessionen levereras i en låda, med en stor plastskiva med fäste på på toppen.
När jag lite snabbt behövde ett föste i lagom höjd tog jag den o bortafe 4 hål i så jag kunde buntbanda fast den i ryggsäcksremmen. Funkar bra.
 
GoPro Session 4
Kjell å company har ett kit med 35 delar för 300kr. Fästena sitter glappfritt och bröstselen fungerar ok. Styrsystem ingår och ser ut som gopros egna.
Tycker att det gör kittet värt pengarna.

Bilfästet med sugkopp är lite suspekt och selfiepinnen är en tung stålantenn med ett gummigrepp så de kommer inte användas.

Lådan med innehåll luktar mycket strakt av plastfabrik med hälsoproblem för de anställda men lukten avtar snabbt efter att grejjerna fått lufta lite.
 
GoPro Session 4
För fäste till cykeln ska man köpa K-Edge mounts. De är de bästa som finns - metall och väldigt styva.
För andra grejer kan man köpa vilka som helst, men som andra har sagt, en chest mount är skönt beroende på vilken sorts cykling man gör.
 
GoPro Session 4
feeblesmith sa:
Kjell å company har ett kit med 35 delar för 300kr. Fästena sitter glappfritt och bröstselen fungerar ok. Styrsystem ingår och ser ut som gopros egna.
Tycker att det gör kittet värt pengarna.

Bilfästet med sugkopp är lite suspekt och selfiepinnen är en tung stålantenn med ett gummigrepp så de kommer inte användas.

Lådan med innehåll luktar mycket strakt av plastfabrik med hälsoproblem för de anställda men lukten avtar snabbt efter att grejjerna fått lufta lite.

Blir nog Kjelles kit skulle jag tro, bra peng och framförallt leverans innan jul, Wish ska man va glad om man har det till födelsdagen 18 januari....
 
Tillbaka
Topp