Gopro till Garmin hållare (knäsäker)
Efterfrågar lite expertis från Happy. Jag har en väldigt specifik Styre/Stam-kombo (Surly Sunrise / Thomson BMX 6-Bolt) som jag nyttjar med min Garmin 1030 för framförallt kartoverlay när jag cyklar i skogen i och med min ovanligt osmidiga och aktiva cykelstil så knäar jag väldigt ofta sönder mitt Garmin fäste. Jag har nog gått genom de flesta typerna hos bla. K-egde, Garmin m.m. vid det här laget. Den lösningen som har fungerat bäst hittills passformsmässigt är denna. Bestående av en Lupine GoPro Spacer och en Magicshine Garmin/GoPro adapter. Dessvärre så är Magicshine adaptern gjord i mjukost och klarar bara av några få turer innan den spricker. Finns det någon robustare variant av denna?
Hittat någon från 76projects med sen ungefär lika klen ut.
En möjlig lösning skulle kunna vara att hitta en aluminiumplatta med GoPro fäste på och montera dit ett Garmin orginal fäste. Hittar dessvärre inte dessa att köpa någonstans. Har happy någon idé eller bättre internetfärdigheter?
Hittat någon från 76projects med sen ungefär lika klen ut.
En möjlig lösning skulle kunna vara att hitta en aluminiumplatta med GoPro fäste på och montera dit ett Garmin orginal fäste. Hittar dessvärre inte dessa att köpa någonstans. Har happy någon idé eller bättre internetfärdigheter?
Senast ändrad: