Göra om SRAM 22 till 1x11 ?
En fråga...
Om jag idag kör Sram Force 2x11 bör det väl enkelt gå att bara byta bakväxel till en 1x11 med det omfång jag vill ha samt vevparti (klinga) till önskad storlek på klingan. Dvs utan att behöva byta reglage och skit.
Ska väl inte vara några konstigheter tänker jag men man vet ju aldrig.
Om jag idag kör Sram Force 2x11 bör det väl enkelt gå att bara byta bakväxel till en 1x11 med det omfång jag vill ha samt vevparti (klinga) till önskad storlek på klingan. Dvs utan att behöva byta reglage och skit.
Ska väl inte vara några konstigheter tänker jag men man vet ju aldrig.

