Gøteborg 15-17 oktober?

Gøteborg 15-17 oktober?
Så nu är både jag och cykeln nyduschade och fina. Jäklar vad lerigt det var. Jäklar vad jobbigt det var. Jäklar vad kul det var.

Nu gäller det att ladda batterierna om man skall vara i form för tisdagens pannlampstur. För det blir väl ingen Red Devil i morgon Leo?

/Anders

Gøteborg 15-17 oktober?
Hemma igen, lerigt och kul var det! Hoppas Servace+flickvän hittade hem igen, det var lite stökigt och halt, inte riktigt nybörjarvänlig terräng. Vi får ta en Easy Ride nästa helg då, som sagt.

Nästan fem timmar var vi ute i Sandsjöbackas fina skog, 8st från början och 4st i slutet. Bilder kommer strax!

Nej, ingen Red Devil imorgon, pannlampstur på tisdag är nästa tur!

/Leo

Gøteborg 15-17 oktober?
Imorgon kör jag ocyklade stigar i Alingsås.
På tisdag är jag på plats med laddat batteri.

//Jubel

Gøteborg 15-17 oktober?
Menmen, var är bilderna? ;)

Ja, det var jobbigt och kul. Som vanligt mao. Märkte när jag kom hem att jag slagit i gaffeln i en stor sten. Både ytterbenet (gör inget) och innerbenet (ajajaj) är repat. Får ta mig en funderare på det imorgon.

Nu blir det matlagning och sedan lockar sängen.

Vad menar du med att vi var 4st i slutet? Det var ju bara 1st i slutet. Fyra hoppade av vid Sisjön! ;)

f

Gøteborg 15-17 oktober?
Mycket svullet knä och lite ont.
Lite svullet lår men mycket ont.

Annars var det en toppentur, utmanande terräng kan man väl kalla det.
Hoppas på att ha repat mig till på tisdag, nu skall jag halta och köpa chips, mycket chips.
Ser fram emot bilderna

Gøteborg 15-17 oktober?
Rikard: Det blir inget imorgon, om inte Feffemannen drar ihop något? :-P Det ska ösregna hela dagen och jag ska på födelsedagskalas.

/Leo

Gøteborg 15-17 oktober?
feffemannen skrev: "Märkte när jag kom hem att jag slagit i gaffeln i en stor sten. Både ytterbenet (gör inget) och innerbenet (ajajaj)"

Tur att feffemannen hade tagit bort dekalerna så han inte vanhedrade namnet :D

Tillbaka
Topp