Göteborg - Änggårdsbergen klockan 1600 den 28/9?

Någon som är upp för Änggårdsbergen runt 16.00 idag söndag?? Någon som hittar runt där hade varit fett för jag har aldrig riktigt lyckats hitta godbitarna...

Kalle

Edit av the_TnT: Inte SKRIKA i rubriken, tack.

Senast redigerad av en moderator:
Jag är med! Hittar sådär ;)

Vi kan ses entrén botaniska kl 16?!

hmm, jag som skulle cykla bmx. Fast det ena utesluter väl inte det andra :) Jag hittar också lite varstans.

ja hitta en 10:ans nyckel i verktygslådan uddabrorsan så nu är cykeln fit for fajt.
Frågan är om jag är det efter en lunch hos morsan :s

Mat hos morsan borde ju betyda att du kommer vara riktigt snabb. Jag har värmt upp med någon timme bmx nu, men ska nog orka med lite backar i änggården också!

Uppskjutet till 16.45 om det fungerar? Måste dumpa en syster på tågstationen vid halv 4! Jag cyklar med en dödenstung scott nitrous så mycket nerför får det bli !

Å det låter bra! Jag gav mig på punkorna nu, och jag verkar inte lyckas få av framhjulet ens! Det sitter nån insexa på sidan som inte vill ge efter... Och så har jag ju ingen räcerventilpump heller. Men jag kanske kan jogga lite lugnt till botaniska å låna en pump?

* brejkar från cykelfix och äter frukost vid datorn *

Jag kommer ha med mig en liten pump, inte allt för effektiv, men fungerar. 16:45 blir bra! Då hinner man se färdigt f1en

Haha fasen vilken tur det blev riktigt kul med nya ansikten å 3 kralliga hojjar av 5 inte illa.

Det blev en variant på scary spice rundan med hemliga-, gömda- och blodiga stigen bla.

Skit kul och bara en liten punka.

Nu är det vila fram till onsdag för min del. Bilder å annat kommer.

EDIT: Just det vi tappade er på slutet nerför ravinen det var ju mörkt och så. Vi väntade en stund sen rullade jag mot botan men såg ingen av er. Hoppas ni kom ut ordentligt ur skogen och mörkret?!

Oscar hur var det med antalet? 6 personer var vi och antagligen lika många hojjar :P

Kul som vanligt idag på riktigt torra och snabba stigar.

Jo 6 pers var vi såklart ;)

14 km på drygt 2 tim och 460 höjdmeter

happyride080928.jpg ht=553

Jo då - till slut kom vi ut ur skogen.
Min älskling försökte slå fartrekord på sista släta stigen och såg inte en sten som lömskt gömde sig mitt på stigen i skymningen - flygfärd och krasch! När jag hade vänt och var tillbaka var han blodig i ansiktet, handen och det bara pep i lungorna. Läskigt. Efter en stund när kroppen börjat fungera konstaterade han att det gjorde ont överallt utom i höger knä... ytterligare lite senare var summeringen blåslagen, sönderriven tumme och brutet nyckelben.
Vilken premiär på Happy! Vi som inte ens skulle ha varit med utan bara skulle ut på en kaffe+kakor tur i eftermiddagssolen.

Förutom avslutningen var det en go tur. Extra tack till Odbro för slangen!

M

Oj Mary, det förklara att ni aldrig kom ut ur skogen. Vi trodde ni tagit en annan väg. Väldigt tråkigt att höra att det slutade på detta sätt. Tror jag vet vilken sten du menar och den ligger memorerad för en som kör mycket i änggården som jag. Riktigt lurig om man inte ser den.

Hoppas att älsklingen kryar på sig och kommer tillbaka i skogen :)

Helvete Mary den stenen har jag smällt på i full fart ett antal gånger i mörkret vet precis vilken du menar.

Väldigt trist detta det var ju riktigt illa.

Krya på er så får vi andra slipa på turlederiet för sånt här skall inte kunna hända. Jag tänkte varna bakåt för stenen men uddabrorsan låg bakom just då och han känner till den.

Tillbaka
Topp