Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Nu när årets mål är avklarat (Paris-Brest-Paris), vad finns att se fram emot nästa år?
Dessa går 2024, men vilka fler? Någon som cyklat nr 2 och 3?
1) Sverigetempot
2) 1001 Miglia Italia
3) Berlin-Munich-Berlin (ej LRM-saktionerat)
Håller med blev genast sugen. Finns det platser kvar?Den här såg riktigt kul ut: https://monacodibavieraclassic/
Om vädergudarna är hyggligt nådiga och man är bra tränad borde sträcka och höjdmeter i sig vara hanterbart. Man bör dock ta i beaktande att de två troligen tuffaste backarna som någonsin körts på Giro d'Italia (Mortirolo och Zoncolan) ingår + en backe som är en bra bit tuffare (Forcella).Min snabbräkning ger min 3100 hm per dag och min 14.2 mil per dag. Känns spontant som lite väl tufft och svårlobbat som familjecykelmys. Det fanns dock många pass som familjen inte kört och bra för plonkan att Schweiz undviks.
Anmälan/Lotteriet öpnnar i Januari 2025. Om jag inte missminner mig så fick alla som ville ha startplats senast (de brukar släppa restplatser efter lotteriet har avslutats).Lel är väl fullbokat ?
Aha. Fan också.. ?Anmälan/Lotteriet öpnnar i Januari 2025. Om jag inte missminner mig så fick alla som ville ha startplats senast (de brukar släppa restplatser efter lotteriet har avslutats).
Enligt RM går Superbrevet Scandinavia 2025, vilket kanske är det logistiskt enklaste.
LEL går också.
MSR går ju varje år, men det för oss mest exotiska där är väl antalet utlänningar som startar ;-)
Betyder Midnattssolsrallyt för mig och blev inställt i år ;)
Länk?
Nästan så man funderar på vad som hänt i samband med stämplingarna på de brevet du cyklat som skapat denna enorma aversion mot fysisk stämpling.?En APP för stämpling!!!111oneone. Gud har hört min bön - framtiden är här, passar det i tävlingskalendern så blir det detta lopp.
Måste stöttas så mycket det bara går så det sprids, hade varit roligt att börja köra brevets igen.
Nästan så man funderar på vad som hänt i samband med stämplingarna på de brevet du cyklat som skapat denna enorma aversion mot fysisk stämpling.?
När jag inte orkar förklara vad skumt jag sysslar med behåller jag ett kvitto och lägger i kortet
Det var länge sedan korten skickades till Frankrike, om arrangören godkänt det, gör fransoserna det också
jag kan klippa dina kort i hörnen så de blir 8 kantigaMenade mest den här fyrkantigheten som gärna omfamnar brevets.
Coolt! Då skulle det se ut som Truls pingisracket.jag kan klippa dina kort i hörnen så de blir 8 kantiga
hmm kanske en TrulsrundaCoolt! Då skulle det se ut som Truls pingisracket.
Rando med större sweet spot!Coolt! Då skulle det se ut som Truls pingisracket.
Ser mer ut som fantomen märket
Visa bilaga 717912
Var finns gpx-filen?När går den här rundan?
Var finns gpx-filen?
Om du tycker att huvudsaken är att loppet börjar och slutar på asfalt är svaret ja.Underbar! Blir genast sugen, är det i huvudsak asfalt?
berlin-munich-berlin.org
Hoppla! Du kommer klara det bättre än jag. Jag DNF:ade i Marktredwitz vid c:a 500k. Cyklade inte ner till München utan tillbaka till Berlin istället.Hoppla! Jag anmälde mig just till Berlin-München-Berlin.
Super-Brevet "Berlin-Munich-Berlin" – der Ultra Radmarathon
Offizielle Website zum Super Brevet von Berlin nach München und zurück (BMB). Alle Infos zur Anmeldung und zum aktuellen Event.berlin-munich-berlin.org
Tack för tipset! Då får jag sikta på att ordna egen mat och se det som en bonus om det finns något på kontrollerna.Hoppla! Du kommer klara det bättre än jag. Jag DNF:ade i Marktredwitz vid c:a 500k. Cyklade inte ner till München utan tillbaka till Berlin istället.
Etapp 3 Dresden–Marktredwitz – jag kunde inte somna i Dresden, så jag fortsatte genom nattregnet. Och just den etappen är det svårt att få tag på mat på, långt och väldigt backigt!
Det står att det är mat och snacks på kontrollerna, men det är inte alls all-inclusive som LEL eller UTU. Det är bäst att fixa den mat du behöver själv.