Gruppcykling i virustider
Jag är inte övertygad :)Jag tror vi kan fastställa att Distanscykling är vegan iallafall.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag är inte övertygad :)Jag tror vi kan fastställa att Distanscykling är vegan iallafall.
Mitt kompisgäng har cyklat i grupp på upp till 6 personer ett par lördagar nu. Ja kompisarna har kört hela vintern och jag bara varit med sedan frugan propsade på att vi skulle fly från GC mitten av mars.Lite nyfiken på hur det ser ut i landet idag vad gäller gruppcykling och hur det resoneras i klubbarna angående lopp, tävlingar och gemensamma träningar. Som ett exempel verkar Fredrikshof köra på med träningar men har ställt in Roslagsvåren. Hur ser det ut i övrigt i landet?
Då randocykling i princip är den enda gruppcykling jag själv numera bedriver är jag lite extra nyfiken på hur det ser ut med vårens lopp runt om i landet.
Resonemanget låter ju fullt rimligt, och dessutom styrkt med simuleringar. De exakta resultaten beror väl på de modeller som använts i simulatorn, men det är ju ansedda universitet så man får väl hoppas de har koll.