Grymm MTB/DH cykel!!

Grymm MTB/DH cykel!!
Alldeles oavsett om det här är ett skämt eller smaklös marknadsföring, så röstar jag för att inlägg med hänvisning till Blocketannonser förbjuds här på forumet.
Kan vi inte enas om att det säljs en massa dynga till överpriser på Blocket och göra en skript så att det blir omöjligt att länka till sån här smörja?

Grymm MTB/DH cykel!!
Markus F Skrev:
-------------------------------------------------------
> Alldeles oavsett om det här är ett skämt eller
> smaklös marknadsföring, så röstar jag för att
> inlägg med hänvisning till Blocketannonser
> förbjuds här på forumet.
> Kan vi inte enas om att det säljs en massa dynga
> till överpriser på Blocket och göra en skript så
> att det blir omöjligt att länka till sån här
> smörja?
>
> "A race is nice, but a tour has spice"

Håller helt klart med! Börjar bli lite småless på alla dom där annonserna.

/Fredde

Grymm MTB/DH cykel!!
Äh, det är väl roligt att skratta ibland.. Den här killen var ju bara en duktig säljare. Jag kan lätt tänka mig att den kostar dryga fem i butik. Nä mer blocket som förgyller dagen!! :)

Grymm MTB/DH cykel!!
Man kanske skulle ha ett skript som märker upp alla trådar som innehåller ordet blocket. Då slipper man läsa dem om man inte är intresserad.

/rikard

Grymm MTB/DH cykel!!
Hej Hopp..

Inte för att klassa ner någon (om det finns ngn av er som verkligen tycker om den), men det där är ju en riktig skitcykel, typ en sådan som du får med när du köper en tv på Siba, inom ett halvår kommer dels, vevlagret, ev bakhjulslagret mm att paja.. Shimano sis... jojo

Skulle inte ens ta i den.. Riktigt STÅL.. Kungcykel!! ..

Dock finns det lite coola hojar på blocket, speciellt i Jämtland, där de verkar ha lite Mtb-kultur,,,...

Ha kul!

David

Grymm MTB/DH cykel!!
Ja, det är ju här i jämtland vi har åre....
vill ingen köpa min octagon DH utan vevlagerhylsa förresten? den funkar säkert bättre än blocketcykeln ändå =o)

Grymm MTB/DH cykel!!
Eller så räcker det med att alla skriver riktiga rubriker, är det en blockettråd så skriver man det så kan dom som inte gillar blocket hoppa över den tråden.

Grymm MTB/DH cykel!!
Tippar i alla fall på att mr. ErikPe är en (host harkel) skojfrisk typ med den ironiska glimten i ögat, och inte nån misslyckad försäljare...

Dagens skivtips: Silverbullit - Citizen bird

Grymm MTB/DH cykel!!
Folk har olika humor och smak. Det enda jag tycker är fel är att ämnesraden inte har prefixet "OT: ". Då vet man i min mening vad det är frågan om.

/Dajja

Tillbaka
Topp