GT Avalanche 1.0

• Trådstartare Trådstartare Deleted member 2103
  • Start datum Start datum
D

Deleted member 2103

Guest
GT Avalanche 1.0
Hej, tankte kopa mig en ny cykel och har precis borjat spana runt lite. Har funderat pa Avalanche 1.0, men har lite dålig koll pa hur GT cyklar står sig idag. Nagon som har erfarenhet av dessa? pa cykelstallet (http://www.cstall.com/index.html) kostar den runt 6800:- ar det prisvart(bra utrustad) ?

GT Avalanche 1.0
Tja,
Funderade på samma val som du, det blev en Kona Cinder Cone istället, titta på den eller Kona Blast, du kommer inte ångra det valet. Provkör båda och välj själv!
/Rikard

GT Avalanche 1.0
Tja,
Funderade på samma val som du, det blev en Kona Blast istället, titta på den eller Kona Cinder Cone, du kommer inte ångra det valet. Provkör båda och välj själv!
/Fredrik

Ps. Se till att välja rätt storlek, för stor ram är inte skoj i skogen.

GT Avalanche 1.0
tack for svar! ska spana vidare lite a se vad som kan passa. Har jag lite tur kan jag kanske fa en kuna blast till inköps pris, men jag maste saga att GT:s ramar e coola, sanna aspekter ar ju viktiga att ta in i berakningen ocksa ;) Mer tips ar välkommna

GT Avalanche 1.0
What Mountainbike gjorde ett test av "instegshojar" för under 400 pund för något år sedan och då blev GT Avalanche testvinnare.

Tillbaka
Topp