GT

GT
Invändningar? Nej jag ser bara glädje med ett sånt köp! :-) Gadden här på Happy har en i-Drive, hör med honom om åsikter!

Men vad jag vet så är det bara Cykelringen här i Sverige som saluför GT, och jag rekommenderar inte ett köp till ordinarie pris hos dem. Deras priser är satta högt men på REAn däremot, då går det att göra bra affärer hos dem. Så invänta/slå-till-under REAn. :-)

GT
Jag har varit ute efter en ram och fastnade för en Zaskar men läste en hel del om den och _många_ hade knäckte den ramen vid sadelstolpen (och några även på andra ställen) och sen bytte GT ägare för något år sen elelr något vilket gjorde att reklamationerna kom "mellan stolarna" enligt vad jag läste så då drog iaf jag öronen åt mig, visst kan det gälla bara den modellen men jag siktar numera på en TREK 8500 istället...

GT
orienteraren: Var det på alla storlekar eller bara de små storlekarna på Zaskar som knäcktes. För en del använder de till freeride och annat som de inte är gjorda för.

Jag har haft en GT Ruckus och en Zaskar och tycker de är väldigt fina och bra cyklar, kanske inte lättaste men.

I-drive länkaget som det är på den är uppskattat av väldigt många och fungerar väldigt bra, även uppför. Mer kan jag inte säga om den.

GT
Cykelringen/REX/Nordicbike är inte generalagent för GT längre. Talade med rex för några månader sedan om ett växelöra och svaret jag fick var att dom hade inget med GT att göra längre.

GT
Är inne på min 5:e GT.
Rent generellt är de stryktåliga och roliga att köra på, har bara erfarenhet av Zaskar, Zaskar LE samt STS.

Hittar du en lös Zaskar ram så bygg vidare på den, tror Cerro har en lös i sina gömmor?

Tillbaka
Topp