Guider på happymtb/happyride?

solo

Ny medlem
Hej, hittade sidan happymtb förra sommaren och surfade runt endel och läste lite guider och sånt, har inte varit inne här på flera månader, så kan ha missat en massa stora uppdateringar och sånt. Men nu när sommaren är här och mitt intresse för cykeln kom fram tillsammans med solen, så tänkte jag kolla genom guiderna igen. Minns inte exakt upplägget, men det var hur många som helst, allt ifrån hur man ställer in växlarna med dom små små skruvarna på själva "armen" vid bakhjulet till hur man målar om en ram i kolfiber. Tror att det även var uppdelat i rubriker, typ under rubriken "Bromsar" så fanns en guide till hur man luftar en hydralisk broms, byter bromsklossar och så vidare. Kan detta stämme eller blandar jag ihop detta med någon annan sida? Har kollat runt en stund nu men verkar inte hitta dom guiderna någonstan. Någon som kan hjälpa mig? Mvh

Senast ändrad:
Hittade det genom att söka på läsvärt som du skrev om. Hade aldrig hittat dit annars, tack ska du ha. Men är det enda sättet att hitta dom guiderna att söka på "läsvärt" och trycka på den andra länken? Det var ju lite dumt att det har blivit så...Men då vet jag, tack igen!

http://happyride.se/forum/lasvart/

Tillbaka
Topp