(H)julpyssel

MEL F.AT

Aktiv medlem
(H)julpyssel
Pysslade lite med sax, kniv, linjal och text till kolfiber fälgarna.

Bilagor

• P1030612.JPG
    P1030612.JPG
    103.2 KB · Besök: 8
  • P1030633.JPG
    P1030633.JPG
    94.4 KB · Besök: 9
  • P1030635.JPG
    P1030635.JPG
    78.4 KB · Besök: 10
  • P1030639.JPG
    P1030639.JPG
    82.9 KB · Besök: 12
  • P1030644.JPG
    P1030644.JPG
    95.4 KB · Besök: 12
(H)julpyssel
Luktar lite pubertal fulsänkt volvo 240 med stulen 850-vinge och biltema gör-det-själv tonade rutor utanför någon obskyr korvmojje ute i obygden... Vet inte om det är typsnittet, den billiga dekaltrim.nu-kvalitén, det meningslösa ordvalet eller bara en kombination av alltihop.

Pyssel och knåp i all ära, men det var verkligen smaklöst och gjorde inte den vackra 12k-finishen någon större tjänst. IMHO.

(H)julpyssel
Niko/Frost skrev:
-------------------------------------------------------
> Luktar lite pubertal fulsänkt volvo 240 med
> stulen 850-vinge och biltema gör-det-själv
> tonade rutor utanför någon obskyr korvmojje ute
> i obygden... Vet inte om det är typsnittet, den
> billiga dekaltrim.nu-kvalitén, det meningslösa
> ordvalet eller bara en kombination av alltihop.
>
> Pyssel och knåp i all ära, men det var verkligen
> smaklöst och gjorde inte den vackra 12k-finishen
> någon större tjänst. IMHO.
Det är jul och min tanke var inte att få höra en hobby utövande Freudian spy sin galla och dessutom skriva inlägg i tråden. Men bidra gärna med dina kunskaper när det gäller design, typsnitt och goda smak.

(H)julpyssel
Vilken typ av åsikter är ok att skriva i tråden? Vill du höra mina åsikter om psykologi, typsnitt eller design så kan du få det. Jag har yrkeserfarenheter av alla tre och det kanske duger bättre än någons hobbyåsikt?

Själv tycker jag, om det är ok att tycka, att både flaggan och typsnittet är väldigt mycket bil och rätt lite cykel. Men det kanske är meningen. Snyggt eller inte är inte så intressant vad jag tycker. Det är du och din omgivning som ska ha åsikter om det.

Står det för något speciellt, eller var det bara en kul design och text?

(H)julpyssel
Kul pyssel! Går väl bra ihop med resten av cykeln?

Härligt Happy med gubbsura åsikter om designen... Jag är inte psykolog, typsnittolog eller hipster. Så jag borde väl va tyst... ;-)

(H)julpyssel
"Som man bäddar får man ligga med gubbar" är det ju!

Jag får väl säga väl utfört arbete, men själv hade jag valt något annat typsnitt och annan text.

Tillbaka
Topp