H&S Bike-discount -leveranstid?

mattiasp

Medlem
Beställde för ganska precis en vecka sedan en Radon Stage 7.0 och lite reservdelar och tillbehör. Är det någon som vet hur lång tid de brukar behöva för att skruva ihop cykeln och skicka den? Jag har fått några automatgenererade mail, men inget besked om leveranstid.

Senast redigerad av en moderator:
Med risk för att ge dig ett svar du inte kommer att gilla..

Beställde en Radon RPS förra veckan och fick då beskedet 3-4 veckor. Detta berodde tydligen på begränsad kapacitet för montering.

/Rasmus

Beställde en Radon mtb i början av augusti och fick den inte förrän i denna veckan. Det var rätt exakt 4 veckors leveranstid för mig. Men det verkar vara beroende av vad de har hemma enligt recensioner jag har läst.

Fick inga uppdateringar under tiden, bara ett mail då de skickade den.

Senast redigerad av en moderator:
Beställde för ett tag sedan en utgående modell - då tog det 1 vecka att montera den och sedan ytterligare en knapp vecka att skicka hit den.

Fick min Radon ZR Team Only 7.0 på ca 4 veckor. Tog ca 2 veckor från det datumet den skulle skickas
enligt Bike-discount innan jag kunde hämta ut den på posten.

Tack för alla svar. Jag har dragit iväg ett mail till Krautarna. Vi får se om de svarar. Annars får jag ringa. Å andra sidan tar det extra tid för dem att hålla på och svara på frågor. Tid som de kunde använda till att montera cyklar.

Tillbaka
Topp