Hagabacken DH, söker cykelkompis!!
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
But the trail down Hagabacken are quite harmful so i think you will do okay :)jameslosey sa:I live 3 minutes from there, but after some crashes I am not eager to DH again just yet. I would be interested in seeing if there are fun trails.
Tom__ sa:Jag följer gärna med någon gång.
Är själv novis inom Mtb.
Vilken tid på måndagar är det du har tänkt dig?
NickPick sa:En bild, det blir lite som "skötsamt par söker lägenhet centralt, vi har en ful hund" och en selfie på ett uppklätt par (så man inte släpper in nåt drägg!!!) :D
Lycka till med kompisletandet.
Ska dit efter jobbet så börjar cykla någon gång vid 17-tiden, joina gärna :)Tom__ sa:Jag följer gärna med någon gång.
Är själv novis inom Mtb.
Vilken tid på måndagar är det du har tänkt dig?
alexanderlvov1@gmail.com sa:hej! Jag följer också gärna med någon gång. Är du med på facebook? Vi skulle kunna skapa en grupp Hagabacken DH alternativ får man ansluta till en grupp där jag redan är med men inte jag som administrerar. I den DH gruppen är vi ca 7 st varav 4 inkl mig är aktiva och träffas ibland, men där bor alla förutom mig (som bor i Sickla) runt Huddinge och träffas i Flottsbro eller Huddinge/Handen trakten.
Appropå hagabacken, jag hört om den men aldrig faktiskt utforskat det. Det ligger nånstans i hagaparken vad? finns det bilder på det?
mikaeljc sa:alexanderlvov1@gmail.com sa:hej! Jag följer också gärna med någon gång. Är du med på facebook? Vi skulle kunna skapa en grupp Hagabacken DH alternativ får man ansluta till en grupp där jag redan är med men inte jag som administrerar. I den DH gruppen är vi ca 7 st varav 4 inkl mig är aktiva och träffas ibland, men där bor alla förutom mig (som bor i Sickla) runt Huddinge och träffas i Flottsbro eller Huddinge/Handen trakten.
Appropå hagabacken, jag hört om den men aldrig faktiskt utforskat det. Det ligger nånstans i hagaparken vad? finns det bilder på det?
Spåren finns på trailforks.
Man parkerar enklast vid SAS-kontoret vid Frösundavik och går upp längs grusvägen på västra sidan av toppen. Man startar på toppen och cyklar rakt västerut mot E4an in i skogsdungen.
Luthman Photography sa:mikaeljc sa:alexanderlvov1@gmail.com sa:hej! Jag följer också gärna med någon gång. Är du med på facebook? Vi skulle kunna skapa en grupp Hagabacken DH alternativ får man ansluta till en grupp där jag redan är med men inte jag som administrerar. I den DH gruppen är vi ca 7 st varav 4 inkl mig är aktiva och träffas ibland, men där bor alla förutom mig (som bor i Sickla) runt Huddinge och träffas i Flottsbro eller Huddinge/Handen trakten.
Man parkerar enklast vid SAS-kontoret vid Frösundavik och går upp längs grusvägen på västra sidan av toppen. Man startar på toppen och cyklar rakt västerut mot E4an in i skogsdungen.
Eller åt motsatt sida. Om man vill köra den med switchbacks n' shit.
mikaeljc sa:Luthman Photography sa:mikaeljc sa:alexanderlvov1@gmail.com sa:hej! Jag följer också gärna med någon gång. Är du med på facebook? Vi skulle kunna skapa en grupp Hagabacken DH alternativ får man ansluta till en grupp där jag redan är med men inte jag som administrerar. I den DH gruppen är vi ca 7 st varav 4 inkl mig är aktiva och träffas ibland, men där bor alla förutom mig (som bor i Sickla) runt Huddinge och träffas i Flottsbro eller Huddinge/Handen trakten.
Eller åt motsatt sida. Om man vill köra den med switchbacks n' shit.
Absolut, men det spåret har inte fått någon kärlek på många år.
Ja gärna gör det! :)Lillgammal sa:Hej!
Jag körde en del i hagakullen i somras, ska fortsätta även nu i vår. Vet dock ej dagar och tider, men kan ju dra iväg ett PM när jag ska köra om du är sugen på att joina.
alexanderlvov1@gmail.com sa:hur mycket droppar och hoppar finns där egentligen. försökte leta efter haga mtb igår, hittade det härAlexander Kangas i Hagabacken, se och njut ;)
alexanderlvov1@gmail.com sa:fast det behövs kanske några (fler än två) namn om gruppen ska påminna på en levande grupp
alexanderlvov1@gmail.com sa:hur mycket droppar och hoppar finns där egentligen. försökte leta efter haga mtb igår, hittade det härSorry men 20 höjdmeter, 3 berms, och ett 30 cm drop är inte DH mer än i ordets bemärkelse. ;)
alexanderlvov1@gmail.com sa:hej! Jag följer också gärna med någon gång. Är du med på facebook? Vi skulle kunna skapa en grupp Hagabacken DH alternativ får man ansluta till en grupp där jag redan är med men inte jag som administrerar. I den DH gruppen är vi ca 7 st varav 4 inkl mig är aktiva och träffas ibland, men där bor alla förutom mig (som bor i Sickla) runt Huddinge och träffas i Flottsbro eller Huddinge/Handen trakten.
Fixar det!Tom__ sa:Jag tycker en Facebook grupp låter smidigt!.
jofahjalm sa:Filmen är dräglig. Jag kan satsa ganska mycket på att du inte kommer hoppa hoppen i Haga till landningen...
Korrekt att han syftade på mig. =)Lindestaf sa:jofahjalm sa:Filmen är dräglig. Jag kan satsa ganska mycket på att du inte kommer hoppa hoppen i Haga till landningen...
Syftar du på Eveningstar Jofa? För du har ju koll på att jag gör inget annat än faceplants men det är ju också en gren numera i SBR som jag redan vunnit ;)
Så har gjort en grupp "Hagabacken Downhill" gå gärna med!! :D
https://www.facebook.com/groups/1843888392540781/