Hallå alla mtb-tjejer i Gbg-området!

Hoppas ni fick en skön tur! Väntar på klartecken från läkare innan jag vågar ge mig ut på stigarna igen, blev en rejäl krasch sist jag var ute. Borde vara grönt till nästa gång om 2 veckor :) ser fram emot att hänga på då!

Ha det
Elin

Imorgon kör vi!

Lånecyklar finns, är dock först till kvarn som gäller. Vill du ha stenkoll, kolla med Fredrik Bistedt!

/Martina

Jag tänkte hänga på imorn om ingenting oförutsett händer. Ska bli skoj!

Edit:
Vet inte riktigt om jag hittar bara. Parkerar väl på parkeringen i Skatås. Jag kikade på kartan men vet ändå inte riktigt om jag ser var det är.

Senast redigerad av en moderator:
Jag tänker vara busig imorgon och skippa badminton för att hänga på detta istället.
Emelie, tror det blir rätt om du går 5:an baklänges bakom motionscentralen, då hamnar du rätt. Eller går ned till den stora gräsytan nedanför centralen (den med flaggstång och en korg för frisbeegolf också?) så ser du nog alla cyklister vid stugan. See ya!

Emmelie!
Du kommer att se oss för hela klubben utgår därifrån så det kommer att vara en massa cyklister där. Kom hem till mig annars så kan vi ta sällskap.

/Catta

Jättekul att vi blev hela 10 tjejer som körde tillsammans igår! Hoppas alla tyckte det gick bra trots att det regnat en del så det blev halt.

Hoppas vi ses nästa torsdag!

/Catta

Hej,
Jag har bara testat mtb ett par gånger och hyrt cykel, tyckt det var jättekul och kollar nu på att köpa en egen. Vart ska man ta vägen om man vil följa med och testa på torsdag? Går det bra att låna både hjälm och cykel?

Hallå Tjejer!

På torsdag drar vi igång mtb-träningen igen efter sommaruppehållet. Alla hälsas välkomna oavsett nivå.
Som tidigare utgår vi ifrån CK Masters klubbstuga i Skatås kl 18.00.

Välkomna!

/Catta o Tina

Detta låter jättekul! Jag var inte med när ni körde i våras, men vill gärna hänga på nu i höst om ok. Kör ni oavsett väder?

// Malin

Kul, och massor av supertrevliga tjejer!
Tack för idag!

Edit: kan tyvärr inte vara med nästa vecka pga långväga besökare som kommer just på torsdag eftermiddag, extra synd att inte få visa upp de imponerande lårkake-liknande bul-blåmärken jag lyckades skaffa mig när jag vurpade i smyg... Hrm! Skulle nog kunna få någon anklagad för hustrumisshandel om man inte visste när de uppkom, och att det var av egen beskyllan... :) Men nästkommande torsdag dyker jag gärna upp om tillfälle ges! Riktigt skoj, och nyttigt!

Kul att ni hade roligt i torsdags, jag hade superkul! Vi kör igen denna veckan, samma tid o plats.

Men redan imorgon kör vi serietävling i Skatås. Jag kommer vara med och köra, är man sugen att testa på att tävla är detta ett perfekt tillfälle! Mer info finns på http://www.ckmaster.com

Såklart kör vi! Hoppas på att kunna köra ett par torsdagar till innan det blir för mörkt.

Vi ses imorgon!

//Martina

Jag kommer! Ska bli kul!
Igår körde jag till kl 20. Då börjar det bli ganska mörkt i skogen, men sista kvarten kan man ju hålla sig till elljusspåren när man ändå bara ska cykla tillbaka till klubbstugen.
/Merve

Hej! Jag har totalt missat att det fanns ett gäng tjejer som körde i Skatås. Hur länge kommer Ni att köra i höst och är det försent att haka på? Hade varit kul att få köra med tjejer för en gång skull.

Johanna

Hej! Har hört talas om den här tråden och nu ägnat min hemma-från-jobbet-med-förkylnings-dag åt att hitta den. Kul! Jag testar gärna någon torsdag framöver om jag hinner innan det blir mörkt för tidigt.. Frågar därför som Johanna, hur länge kommer ni att köra i höst?

Erika

Vi kommer att köra månaden ut. Ev kommer vi att fortsätta träningen på lördagar framöver.
Håll utkik på CK Masters hemsida: www.ckmaster.com

Välkommen!

/Catta

Grrr. Är kvar på jobbet.
Vad är väl en tur i Skatås på MTB... jämfört med att cykla cykelbana med sin trööökiga gubbcykel?
Tss. Hoppas ni blev härligt geggiga och fick en skön kväll!

Det blev en kul runda i skogen igår kväll. Hela fyra stycken var vi :-), lite skillnad mot förra veckans rekord på 17 st.

/Catta

Det var riktigt kul, men halt! Är lite mörbultad efter mig vurpa o har säkert ett par blåmärken...

Vi kör ett par torsdagar till, därefter blir det lördagar kl 10.

/Martina

Köp & Sälj

Tillbaka
Topp