Black planet
Aktiv medlem
Hallå cyklist! Hur var dagens pendling? - Del 8
En litet halsont o måndag. Så brommie till pendeln.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Crocko sa:Fint fram till Globen, sen brun sorbet hela vägen in till stan som effektivt blötte ner en från topp till tå ända in på skinnet.
Sen en spännande tur runt kvarteret i inneskor utan mönster för att ta mig till friskis och duscha, om man vill förstå hur vattenplaning fungerar så är släta sulor i slask en intressant studie.
Nu är skor fyllda med tidningspapper i förhoppning om en fuktig istället för dyngsur hemfärd.
+1, fast med 15 år gamla Lake MXZ 300.zodah sa:Kan inte nog så mkt tipsa om Specialized Defroster. Kostar en slant men värt varenda krona om man tänker sig att vinterpendla. Snustorr och lagom varm idag.
zodah sa:Crocko sa:Fint fram till Globen, sen brun sorbet hela vägen in till stan som effektivt blötte ner en från topp till tå ända in på skinnet.
Sen en spännande tur runt kvarteret i inneskor utan mönster för att ta mig till friskis och duscha, om man vill förstå hur vattenplaning fungerar så är släta sulor i slask en intressant studie.
Nu är skor fyllda med tidningspapper i förhoppning om en fuktig istället för dyngsur hemfärd.
Kan inte nog så mkt tipsa om Specialized Defroster. Kostar en slant men värt varenda krona om man tänker sig att vinterpendla. Snustorr och lagom varm idag.
Guldragge sa:Gillar mina Defroster men börjar det röra sig neråt minus tio grader är det stelfrusna tår efter nån timme....även med bra sulor och sockor. Fast det är ju rätt personligt det där, hur frysbenägen man är. Skulle vintern tuffa till sig här i Stockholmsområdet, där den ju har varit väldigt snäll sista månaderna, skulle jag testa elsulor!
Guldragge sa:Gillar mina Defroster men börjar det röra sig neråt minus tio grader är det stelfrusna tår efter nån timme....även med bra sulor och sockor. Fast det är ju rätt personligt det där, hur frysbenägen man är. Skulle vintern tuffa till sig här i Stockholmsområdet, där den ju har varit väldigt snäll sista månaderna, skulle jag testa elsulor!
Guldragge sa:Gör felanmälan. Ser osaltat ut.
AnteL sa:Guldragge sa:Gör felanmälan. Ser osaltat ut.
Här saltar vi inte där man cyklar :)
Nästan lika vidrigt på hemvägen. Knappt så någon hade varit ute och plogat nånstans heller - hoppas verkligen inte att det fryser i natt..Rattnalle sa:5 cm vattenmättad slask hela vägen. Blev blöt om fötterna genom skorna för första gången på väldigt länge. Kommer att bli riktigt vidrigt om det inte smälter på ordentligt i eftermiddag.
staine sa:AnteL sa:Guldragge sa:Gör felanmälan. Ser osaltat ut.
Här saltar vi inte där man cyklar :)
Lyllos dig. I Cph ligger saltet i drivor, ser för fanken ut som små snöhögar.
Nere i Europa. Den där platsen dit allt stulet tydligen hamnar.Rock sa:Var är solen och palmerna? Jag bara undrar...
Mina med, tut-tut, samt att frambromsen låter lite sådär metall-mot-metall, när det inte skriker. Tektro Mira. Får ta och söka på forumet hur man justerar doningarna.zodah sa:Blött men inte som igår. Skivbromsarna skriker i högan sky. Funkar bra som allmän tuta och "hörru se upp".
Rattnalle sa:Fantastiskt kollage federico!
carruw sa:Orange is the new black... Jag höll på dundra in i staketet i slutet av backen vid Circle-K då GC-banan var täckt av tunn is. Blev att leka cyclocross och gena förbi genom buskaget.
Fanns det ens någon varningsskylt innan backen, om man kommer från Hägerstensåsen? Eller missade jag den totalt?