Hallå cyklist! Hur var dagens pendling? - Del 9
HIV sätter sig oxå på lungorna.....
Själv tog jag bussen pga andra veneriska sjukdomar.
Krya på dig. HIV trodde jag bara man fick ont i arslet av.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
HIV sätter sig oxå på lungorna.....
Själv tog jag bussen pga andra veneriska sjukdomar.
För er som oroat er så har handsken numera hittat hem. Hittades blöt, ledsen och skitig irrandes runt i de västra förorterna. Nu hemma igen, badad och torkad. Alla glada.[Efterlysning] Tapppade visst ena handsken när jag tog långa vägen till kontoret i tisdags. Sjukt balla, dödskallar och rosa, en memils våta dröm. Antagligen tappad mellan färjan vid Ekerö och Brommaplan. Hittelön och evig tacksamhet utdelas.
Krya på dig. HIV trodde jag bara man fick ont i arslet av.
Det hade säkert uppskattats!Igår motvind både till och från jobbet, idag motvind in till jobbet igen. Orimligt. Såg en med remdrift där remmen hoppat av. "Nu får du allt ta och lägga på en rem" borde jag ha sagt.
Jag såg det där faktiskt! Fick det på film.Dum och dummare! Sabbade både däcken och ett gäng nyss så glada asfaltläggares humör pga extrem klantighet :(
(man bör väl köpa nya om dom smält lite på ytan eller?)
+1skön pendling med vinden i ryggen
Nä det får man väl av att cykla? Säger dom. Som inte cyklar.Krya på dig. HIV trodde jag bara man fick ont i arslet av.
Tur att det inte var 2 meter djup lättflytande cement du körde ner i (som i den heta actionrullen REMO)Dum och dummare! Sabbade både däcken och ett gäng nyss så glada asfaltläggares humör pga extrem klantighet :(
(man bör väl köpa nya om dom smält lite på ytan eller?)
Haha, Känner igen dem.Blev kränkt uppför Västerbron vilket var liite förnedrandemen är ju en dålig sprättare, det är bra tryck hela vägen som är mitt personliga mål de ganska få ggr jag tar i under pendling.
Vad f-n pysslar folk med, de smyger omkring i gåfart, stannar för att ta selfies samt meningslösa foton från broarna med ett moln som highlight, pratar in en pod och sedan sprätter som galningar vissa enskilda segment pga mindervärdeskomplex? Har folk inget liv? Fusk!
F-n (jag kanske borde prova träna lite ben under vintern...)
…… och kanske byxan senareHempendlingen bjöd på en tjock man utan tröja balanserandes en långburk på hjässan i höjd med sergelstorg. Följde han med blicken nerför Hamngatan och ölen stod stadigt kvar …förgyllde eftermiddagen.
Extra imponerande om han cyklade samtidigt? :-)Hempendlingen bjöd på en tjock man utan tröja balanserandes en långburk på hjässan i höjd med sergelstorg. Följde han med blicken nerför Hamngatan och ölen stod stadigt kvar …förgyllde eftermiddagen.
Upptäckte just att Östberga verkar vara ett tillhåll för ett antal asociala måsar/trutar. Tar med gopron till nästa gång det blir aktuellt att ta sig fram där.Sol och motvind till jobbet. Hade med Gopron för att filma en eventuell tärna-attack. Ingen attack. Det hade tydligen vidtagits åtgärder mot den/dem.
Hem nästan vindstilla. På gränsen för kortbyxor men det gick bra.