Hållbart underställ för vardagsträning?
Vad ska man ha för underställ egentligen? Trött på merinoull som bara går sönder. Eller finns det merionoställ som håller? Just nu har jag några gamla halvslitna Patagonia syntetställ som bara håller och håller, men jag skulle behöva fler tröjor och vad jag har läst mig till så verkar Patagonia ha "utvecklat" sina ställ till något tältliknande de senaste åren och att hitta dom i butik så man kan testa är inte det lättaste.
Önskemål: Någorlunda billigt, bekvämt, hållbart. Och inte av den där nylonstrumpe typen som Crafts billigaste med noll uppsugningsförmåga. Köper man ny cykel för 30.000:- varje vår så kan man ju acceptera dyra underställ som pajar hela tiden eftersom det ju är så skoj att shoppa nya, men jag är snål.
Önskemål: Någorlunda billigt, bekvämt, hållbart. Och inte av den där nylonstrumpe typen som Crafts billigaste med noll uppsugningsförmåga. Köper man ny cykel för 30.000:- varje vår så kan man ju acceptera dyra underställ som pajar hela tiden eftersom det ju är så skoj att shoppa nya, men jag är snål.