Håller Itabs regnbyxor för cykling?

svenh

Ny medlem
De håller bra tycker jag. Jag har mest använt dem vid pendling till jobbet och ingen extremcykling. Helt klart prisvärda. Jackan också.

Det fina är att de går att packa ihop i sin egen ficka och tar liten plats att ta med.

Har haft mina som överdragsbyxor vid pendling under snart 2 års tid och håller med khizzle, till det funkar de utmärkt. Visst andas väl lite sådär men vilka skalbrallor gör inte det. Samma sak med jackan, lite vid och fladdrig, och ngt snålt tilltagen ventilation vid ryggen, speciellt med ryggsäck, men jag slog dit ett par extra, nätade, öljetter i armhålan, vilket gjorde det hela lite bättre.

Jag fick silvertejpa mina i grenen efter ett halvårs pendlande, men då bor jag ju iofs i göteborg så de används flitigt. Efter tejpning så håller dom fortfarande efter ett år.

Håller som andra liknande plagg tycker jag. Vid normal pendling håller de nog rätt länge. Fast det är nog inget för hårdare skogskörning. Har haft mitt ställ i flera år nu och det håller fortfarande. Det är perfekt att ha liggandes i pendelryggsäcken för löpning/cycling, tar lite plats och vikt.

Tillbaka
Topp