halv ot.. medelåldern på happy?

SmartSelect_20240730_202606_Chrome.jpg

I passet är jag nyss 49. Enligt Garmin Connect är jag på väg ner mot 43. Mentalt 18-20. Ju äldre jag blir, desto mer inser jag att ålder till stor del är något man väljer. Antalet personer jag känner som slutar leva och bara åker med när de närmar sig 40 är skrämmande.

Om det kallas medelålderskris gilla dyra cyklar och MX/Supermotard så är jag helt nöjd med den krisen, och tänker fortsätta den.

I passet är jag nyss 49. Enligt Garmin Connect är jag på väg ner mot 43. Mentalt 18-20. Ju äldre jag blir, desto mer inser jag att ålder till stor del är något man väljer. Antalet personer jag känner som slutar leva och bara åker med när de närmar sig 40 är skrämmande.

Om det kallas medelålderskris gilla dyra cyklar och MX/Supermotard så är jag helt nöjd med den krisen, och tänker fortsätta den.
Är det sämre att åka med än att stå och stampa i den sena tonåren? ?

F.ö. för mig inte helt klart vad ”åker med” betyder.

Är det sämre att åka med än att stå och stampa i den sena tonåren? ?

F.ö. för mig inte helt klart vad ”åker med” betyder.
Sorry, en MC-referens. Många åker MC-istället för att köra MC. Åka med är att släppa ambitionerna och acceptera att nu är jag gammal så då kan man inte göra nya saker och skall bete sig som vuxen. Jag vet att mina hobbies gör att omgivningen anser att jag inte för smarta val "för min ålder". Sanningen är helt enkelt att jag nu gör det jag inte hade möjlighet att göra när man förväntas avverka sina "ung och dum"-år.

Mental eller kroppslig ålder?

Mentalt skulle jag säga 40 med en felmarginal på +-25 eller så.

Kroppsligt 14 utan felmarginal då jag tror att formen kommer att peaka om 11 år. ( Inte en chans att jag erkänner mig besegrad av livet)

14år högre än sen tråden startades .
Några få har sorgligt fallit ifrån men ersatts av några få nya men inte nödvändigtvis yngre ..

Mental eller kroppslig ålder?

Mentalt skulle jag säga 40 med en felmarginal på +-25 eller så.

Kroppsligt 14 utan felmarginal då jag tror att formen kommer att peaka om 11 år. ( Inte en chans att jag erkänner mig besegrad av livet)
Så du är inte färdigväxt på längden nu men räknar att vara det om 11 år?

Och Tutti-Frutti TV :) (Kungarna at Tylesand hade vid den här tiden knappast passerat Sifvert Öholm) Wasp BTW, jävlar va farligt!
Tänkt dig tuttifrutti i ena ringhörnan med Bruno vintsell och 20 åriga vego, röstande mpoch super pk som bara handlar kläder inkl. Fillingar på myrorna i den andra ....och i högtalaren ljuder we are satans pipol och sivert

Tillbaka
Topp