Halvlugn cykling med mig imorgon?

anlu7580

Medlem
Hejsan!

Har ju nästan aldrig skrivit här så har inte så bra koll=)

Tänkte bara höra om det är någon som hittar bra här i stockholm som vill cykla med en tjej som pratar rätt mycket=) Kan tänka mig att cykla lugnt och mest bara var ute och njuta och mjuka upp mina mycket stela lår, så ingen snabb cykling men det hindrar inte att jag får öva lite mer på att cykla i skogen bara man poppar ut någon stans längs vägen där det finns glass för jag hörde att det skulle vara fint väder imorgon=)

=)

24 minuter har gottoch inga svar, tragiskt. Mina cyklar fungerar dåligt i skogen, annars hade jag gärna fått visa våra fina tracks. Du råkar inte gilla asfalt också?

Serenyeti skrev:
-------------------------------------------------------
> Dejtingtråd? ;)

Det beror på hur du tolkar det. Men tolkar du cykla med okänd/annan som dejting så finns det ganska många såna trådar. Mest gubbe söker gubbar.

Serenyeti skrev:
-------------------------------------------------------
> Dejtingtråd? ;)

Så om du startar en tråd där du söker sällskap på din tur betyder det att du raggar efter gubbar?

Landade lite ofint på asfaleten sist när jag skulle fincykla till jobbet så har inte fixat cykeln helt än. Sorry! Om jag nu inte hinner fixa =) Får se!

Hörrni grabbar jag skulle aldrig dejta grisen i säcken och ev förstöra en fin fin cykeltur ;)

Jag tror du får fler svar om du skriver var du tänkte cykla och vid vilken tid.

Tyvärr är jag instoppad i en bil på väg söderut annars hade jag kunnat haka på. Men när man inte vet var du är, när du tänkte ta dig ut och hur länge du vill cykla så... ;)

Jag tänkte cykla ursvik eller fornstigen imorgon!
Dessa ligger i Solna och drottningholm.
Det är två spår jag starkt kan rekommendera och gärna guidar dig runt.

Ja för info så bor jag i trånkan just nu, och typisk nog så försvann min möjlighet att cykla idag :( Men om det är någon som vill cykla nästa vecka så hänger jag gärna på för jag hittar inte nå vidare i skogarna här i stockholm även om jag cyklat en del i hellas nu=)

Kommer att vara uppvärmd också för ska köra mörksuggejakten på söndag=)
Tack alla ni för snälla erbjudanden att ställa upp och visa fina stigar, vi kanske ses nästa vecka!

Vet inte om du sett det men åker du till Hammarbybacken 18:30 tisdagar så finns det massor med folk som hittar bra och som åker tillsammans, kolla in tisdagsrajdstråden. Jag tror även cykloteket åker från samma plats på onsdagar (dock ej i juli) , Fredrikshof kör landsväg, nybörjarkörningen har uppehåll i juli men de är annars trevligt sällskap.

Tillbaka
Topp