Happy 3.0 - Publik betaversion av nya sajten är nu öppen
Ja, något sånt funderade jag också på häromdagen. Jag har inte följt diskussionerna kring forumreformen, men dels händer det ju titt som tätt att man ställer en fråga som man glömmer läsa svaret på. Likaså händer det ju då och då att missar svara på frågor som kommer till följd av att man skrivit något. Något form av notifiering när man blir citerad eller dyligt. Vet inte hur det bäst utformas dock...
Sen en ytterligare fundering, som jag dock inte vill göra en egen tråd av. Jag tycker mig ser en vikande trend på forumet. Just nu, en torsdag kl 1240, är tråden längst ner på första sidan från igår 2140. Jag vet inte, men jag upplever att det skrivs mindre nu och jag tycker framförallt det verkar ha minskas senaste halvåret. Är det bara jag, eller finns en sådan trend?
Sen en ytterligare fundering, som jag dock inte vill göra en egen tråd av. Jag tycker mig ser en vikande trend på forumet. Just nu, en torsdag kl 1240, är tråden längst ner på första sidan från igår 2140. Jag vet inte, men jag upplever att det skrivs mindre nu och jag tycker framförallt det verkar ha minskas senaste halvåret. Är det bara jag, eller finns en sådan trend?