Happy annandag i Hellas

baby fat

Ny medlem
Happy annandag i Hellas
Tänkte ge mig ut på säsongspremiär i spenaten imorgon. YR lovar moln och 10-13 grader men förhoppningsvis har soltimmarna hjälpt till en del med upptorkningen istället.

Samling HBB kl 11.00 (kan inte tidigare men skulle kunna tänka mig 12 eller 13 också). Förutsatt att jag får sällskap vill säga, jag är nog happys sämsta ensamcyklist...

/Tobias

Happy annandag i Hellas
Jag hakar på och håller Johan sällskap ;~)
meteogram.png[img]

Happy annandag i Hellas
Det blir säkert fint det här. Hade redan lovat Christoffer att anpassa starttiden efter hans förmodade bakfylla innan jag såg Johans inlägg. Men han får väl anpassa den efter oss istället =)

Happy annandag i Hellas
Det blev en kul tur på fina stigar (med Johnny som vägvisare). Kanske lite långa stopp ibland men det störde inte så mycket. Torrt och fint var det mest hela vägen dessutom. Och personligen är jag helnöjd efter att ha besegrat tre gamla antagonister: steget på väg upp mot masterna som "alla" klarar men jag aldrig kommit uppför, brandområdet utan fotnedsättningar och den dära uppförsbacken efter vattnet på grusvägen tillbaka mot Hellasgården som jag alltid brukar missa. På årets första tur - tjoho!! =) Tack alla för fint sällskap. Och Johnny för pepp innan steget.

Happy annandag i Hellas
Tack för det lilla jag var med. Nu är Metan ihopskruvad av Jonte & Co på Cykloteket Västberga. Det var de stora insexskruvarna vid vevarna som glappade. Klart jag inte hade kollat dom...

baby fat skrev:
-------------------------------------------------------
> Det blev en kul tur på fina stigar (med Johnny
> som vägvisare). Kanske lite långa stopp ibland
> men det störde inte så mycket.

Mitt fel!

Happy annandag i Hellas
bruse skrev:

> -----
> > Det blev en kul tur på fina stigar (med Johnny
> > som vägvisare). Kanske lite långa stopp
> ibland
> > men det störde inte så mycket.
>
> Mitt fel!

Jag menade faktistk meckstoppen!

Happy annandag i Hellas
Du ser vad lite landsvägsträning gör för dina muskler på benen och bakom pannbenet, Tobbe? Kanske ska sluta med den där gyttjebrottningen och satsa på en sport som är som gjord för någon med din kroppsbehåring? :-)

Jag ser fram emot många sköna landsvägsmil på din rulle.

Happy annandag i Hellas
baby fat skrev:
> Det blev en kul tur på fina stigar (med Johnny
> som vägvisare). Kanske lite långa stopp ibland
> men det störde inte så mycket.

Som sagt, det var nog lite mitt fel, man har ju flås som en gravid flodhäst på kryckor efter en släng av körtelfeber...

Lägger upp lite bilder tagna på turen...

Utsikt
20090413011.jpg ht=544

Är det en sån där tröja med tryck av en manskropp?
20090413012.jpg ht=544

Vår ciceron i Hellas
20090413014.jpg ht=544

Christopher meckar...
20090413015.jpg ht=544

Happy annandag i Hellas
Är det säkert att jag mekar? Håller jag inte på och äter? Kan inte minnas att det var ett endaste fel på Yetin (för omväxlings skull) utan att det var de andra glada barnen som stod för mekstoppen :)

Happy annandag i Hellas
baby fat skrev:
> bruse skrev:
>
> > -----
> > > Det blev en kul tur på fina stigar (med
> Johnny
> > > som vägvisare). Kanske lite långa stopp
> > ibland
> > > men det störde inte så mycket.
> >
> > Mitt fel!
>
> Jag menade faktistk meckstoppen!

Jag hade Christopher väst på mig. Så då måste allt vara mitt fel. ;~)

Happy annandag i Hellas
Var du tvungen att fota när jag strippade? Nätbrynja ger lite udda effekter. Jag ser ju ut som en kvinna. :(

I övrigt hade jag önskat:
* Bättre kondis.
* Bättre grepp. (Conti Speed King 2.3 släppte en del. Igår kom däcken som jag hoppats få före helgen.)

Tack för trevlig tur!

Tillbaka
Topp