Happy cliff ride

Happy cliff ride
Helt otrolig cykling idag, det var solsken, klippor, salta bad och solsken igen. :-) Tack Gerry för en av sommarens roligaste happyrides, det här får vi göra om snart! Har en massa bilder som jag ska fixa till och laddar upp ikväll sedan, dags för middag nu! Åtta timmar var jag ute, varav drygt två timmar och fem mil transportscykling t.o.r. Öckerö. :-)

/Leo

Happy cliff ride
Jag trött? ;-) Nädå, ska vi köra samma runda en gång till med pannlampa ikväll? ;-)

Marstrand får vi ta någon helg, helt klart, det kan vara skoj!

Bilder kommer om en timma eller två, ska bara käka lite till först. :-)

/Leo

Happy cliff ride
Tack alla för trevligt sällskap, riktigt fin tur som sagt. Fin blandning av stigar och klippor bra initiativ det här Gerry. Väntar med spänning på bilderna.

Happy cliff ride
Tack Gerry för en trevlig tur på ön!
Du bjöd verkligen på vackert väder och härlig cykling..

Nu drar man vidare på grillning och verkligen koppla.. Det har man gjort sig förtjänt utav..

Happy cliff ride
Det var kul och spännande att cykla i så varierierande terräng. Det som jag tycker var roligast var alla de tillfällen som gavs för att träna, brant backe/hoppa ut för lite kant/kullerstensåkning i hög fart, samt att cykla upp på saker som "inte går"

Kanontur!!!!! igen igen igen...

Happy cliff ride
En kanondag med fantastisk och annorlunda cyckling med gött sällskap.
Om ni vill gör vi en ny ö-ride snart igen finns mer klipper att utforska.
Ska nu kurera min nacke som fick en komprition efter att jag stog på huvet i berget i en överstyretvurpa.

//Gerry

Happy cliff ride
Bilder från dagens tur ligger i en annan tråd, här: <http://happymtb.org/forum/read.php/1/225244/225254> :-)

/Leo

Senast redigerad av en moderator:
Tillbaka
Topp