[happy] donera till vår nya server

Sluta snacka sönder min tråd nu snälla.

Oklistrar den här nu, ny tråd kommer i veckan när jag kontrollerat finanserna och kikat igenom olika hårdvarualternativ. Faktum är att en riktig rackserver med 3 års på-platsen-garanti börjar vara inom räckhåll..

Som ny och redan hängiven happy-användare väntar jag med spänning utvecklingen av sidan. Jag har dock en fråga angående hurvida namnbyte är på gång. Det känns redan idag som att det förekommer ganska mycket trådar och inlägg som handlar om landsvägscyklning och även annan extremcykling. Vore det inte lämpligt att ta ett namn som innefattar cykling i sin helhet? För det finns inte många bra alternativ i Sverige. Skulle gärna se att något större forum och sida som lever!

Dell gör för övrigt billiga servermaskiner som fungerar ypperligt med åtminstone Linux, borde går bra med FreeBSD också. De hanterar dig som kund väl och påplatsservicen är kanon. Har hand om driften för sweclockers.com så är det något du undrar över så bistår jag gärna med den hjälp jag kan ge.

Senast redigerad av en moderator:
Oki doki!

Jomper:
Skickar du en fakura till mig på reklambanner/reklam - (den som redan är betald och snurrar)
så får du 1000:- ytterligare från Letro Sport i Surahammar!

/Lennart

PS
Flyttad till rätt råd?
DS

jomper Skrev:
-------------------------------------------------------
> Sluta snacka sönder min tråd nu snälla.
>
> Oklistrar den här nu, ny tråd kommer i veckan när
> jag kontrollerat finanserna och kikat igenom olika
> hårdvarualternativ. Faktum är att en riktig
> rackserver med 3 års på-platsen-garanti börjar
> vara inom räckhåll..
> life is for living

sorry, ber om ursäkt

200 på väg. Den här tråden dök upp när jag kollade var och hur man kunde lägga upp bilder. Så mycket nytta jag haft av detta forum så är det väl värt pengarna vad dom än används till.

/Anders

Bra att folk lägger in saker i tråden med jämna mellanrum så den kommer upp hela tiden....
Bättre server och support åt "oss" alla här blir det ju :o)

Vi har haft lite ansträngd ekonomi ett tag (föräldraledighet, 3 barn, villa etc etc) så i vintras när det var aktuellt tyckte jag det var lite svårt att avvara en hundring eller två (ja, jag vet, jag är snål...) men nu är vi uppe ur den värsta vågdalen så jag skulle uppriktigt vilja skänka en slant till Happy. Finns det något behov, ligger någon ute med pengar för server-bytet? Är det lönt att slanta in lite för eventuella framtida projekt eller så? Jag får ut så mycket av Happymtb att jag tycker det är en skyldighet att ge ett bidrag.

/Peter

Underbart, jag är väldigt tacksam!

Eftersom happy använde mycket per systemresurser än vi (ok, jag) räknat med så kommer vi behöva byta ut lite hårdvara framöver sådet kommer väl till pass precis som övriga donationer!

Tillbaka
Topp