[happy easy] franssons onsdag 1800

stenmark

Aktiv medlem
Ännu en onsdag, ännu en cykeltur. Hoppas jag, mitt vevparti låter som en bättre beg. stenkross, men den håller nog en tur till...Om jag inte får för mig att laga det, i så fall finns risken att det är trasigt snart :)

Det blir som vanligt tekniska stigar i lagom tempo nånstans i delsjöområdet.
Ta med pannlampa och cykel + ANNAT

mähh!!
jag och tjejen har 10-årsdag och det ska tydligen "firas"...
Jag kör nått pass i helgen däremot!

Änggården ligger bra till!

lycka till ikväll, ta med

Jolle-enkel-1.jpg

Tack för idag, riktigt roligt o fint stigval!

Tyvärr böjde jag till något runt bakväxeln när jag vurpade nedför björndamsbranten. Detta märkte jag på asfaltstransporten, stannade till o skille kolla vad det var tillsammans med Andy och nykom. när vi tittade upp så såg vi er inte. hittade efter ett tag till en parkering där jag har för mig att vi brukar åka in, men såg ingen stig. Så vi väntade vid parkeringen men tog sedan beslutet att tas mot Fransson på cykelvägen ist.

Träffade Paprikan mfl vid Fransson.

Ses nästa gång, nu en varm dusch!

Synd att vi tappade bort er, vi väntade på toppen och sökte av närområdet men hittade er inte. Till slut skickade vi ner en spanare ner till parkeringen, men då var ni antagligen redan borta :(
Ni måste vart vid rätt parkering, men stigen är inte jättelätt att hitta, ni skulle åkt in bakom range rovern, tänk på det nästa gång :)

Ringde dig Karsen, från Sverkers telefon, men det var nog fel nummer för vi hamnade i din telefonsvarare.
Var det du som hade försökt ringa mig på min telefon? (hade inte med min egna...)

Tack för ytterligare fina stigar och trevligt sällskap. Regnet har gjort i princip alla stigar blöta och hala, men oj vad kul det är ändå! Mina Sealskinz strumpor gjorde sitt jobb!

Synd att vi splittrades, alltid kul när man rullar hem i samlad trupp, men ibland händer det saker i skogen och då får man liksom klara sig själv. Vi väntade och letade men till slut var vi tvungna att bege oss hemåt för vi förstod att ni som inte var med hade rullat hem (vilket ni hade).

Imorgon blir det nya tag, men då under Leos ledning! Ses vi då?

Patric

Tack för en god tur, det var riktigt lerigt och halt trots att vi siktade på hög terräng. Jag hade svårt att hänga med idag med kramp och trötthet, nu visar det sig att jag har feber. Var väldigt skönt att ta grusvägen hem från Björndammen.

/Daniel

Sjukt kul att köra med pannlampa igen, har inte gjort det på 3år.
De där vadarstövlarna hade sannerligen behövts idag, vet inte om jag kört en blötare tur än det här :)

Ses nästa onsdag

Det låter som om ni fick roligare än jag. Min tur blev 19 minuter. Trillade i första backen och slog upp min spricka i revbenet. Det blir att vila i 4-5 veckor IGEN. Denna gången köper jag mig en PS3!

Lyckades med min första rejäla vurpa igår, känns i benet idag. Men som vanligt kul och grymt jobbigt. Kommer framöver sväng så fort jag ser en range rover :-)

Tillbaka
Topp