[Happy (Easy) Ride]: Änggården tisdag kl 18

plumse

Aktiv medlem
Tjipp!

Dags för en runda i Änggården tycker jag =)
Vi kommer inte ha lika bråttom som gänget i Delsjön men vi skall ha minst dubbelt så skoj, så det så!
Samling utanför Botaniska kl 18.00 för vidare transport upp till toppen där vi kommer vara ungefär kl 18.30. Sen vimsar vi runt tills klockan är ungefär 20 eller nåt.
Det blir en blandning av lätt och klurigt precis som alltid!

Väl mött!

Senast redigerad av en moderator:
Den har inte fått en easy-stämpel? :P
Skall se om jag inte orkar trampa mig in imorgon, vore trevligt att besöka Änggården för första gången.

Kanske, nenja och jag var ute en sväng i Paradiset ikväll så det gäller att kunna motvera detta hemma ;-)

Bümp, och (easy) tillagt lite försiktigt sådär. Tempot blir easy men stigarna är precis som vanligt en blandning av stök och ostök.

Tveksamt om jag (vi) hinner ansluta klockan 18 vid botaniska men vi kan ju alltid haka på er. Finns det ngn bestämd rutt eller improviserar du som vanligt Plumse? :)

Mangan, slå en pling så bestämmer vi en mötesplats när ni kommit till Änggården (nummret står i profilen).
Någon spikad rutt finns ännu inte men lite idéer ligger och gror som vanligt =)

Hinner jag hem lagom tills dess så hakar jag på idag, är nyfiken på Änggården då jag har varit där.

nenja: Om du tar tar dig ner till Munkebäck Systembolag så att du är där kl 17:20 så kan du åka med mig, skicka ett PM eller ring.

Har en plats över om någon vill åka med från Partille/Sävedalen, skicka ett PM i så fall.

OBS! det gäller under förutsättning att jag hinner hem i lagom tid.

Tror det blir tufft för mig att hinna till 18:00 vid botaniska, då det verkar vara fler som har detta problem undrar jag om vi kan skjuta på starten till 18:15.

Jag kommer iaf, verkar vara ett fasligt manfall idag, Solen skiner ju? Har dom börjat servera fesljummen öl på gatorna redan? Är det idag "Kultur-fylleslaget" drar igång?

Ses utanför botaniska Plumse.

/PeeJay

Gaisans gäspighet landade hos mig känns det som, men det blir nog bättre efter några tramptag =)
Ses om 40 minuter!

Verkar köra ihop sig för mig med, har inte fått bilen ännu :-( Konstigt nog har jag aldrig gillat ikea. Är jag inte utanför botaniska kl 18:00 så vänta inte på mig.

Tack för idag! 13 pers blev vi till slut på denna till 97% improviserade runda. Hade planen klar för hur vi skulle ta oss till toppen men sen blev det lite vad som kändes rätt för stunden. Hoppas ni hade kul!

Plumse>> Hoppas att slangen du fick funka? Så fort du sa att det var ok att sticka så försvann alla
i ett rasande tempo.

Tack för en gôr go tur!

/PeeJay - Långsam uppför, Gravitationen på sin sida nerför!

En väldigt fin tur idag får jag säga. För mig var det nästan bara nya stigar och mycket bra kvalitet på stigvalet tycker jag :)
Någon med GPS logger som vet vart vi körde, dumt att man inte tänker på hur man kör när man ligger och kör i grupp. Jag jobbar hårt på att få lite bättre koll på Änggårdsbergen.

Tack alla för en klart skön tur !

Oj vad min orutin sken igenom, kände mig som Bambi på hal is vid varenda liten sten eller rot.

/Johan

Tackar för en riktigt trevlig tur, sköna stigar som bara den och som alltid i änggården, riktigt bra uppför. Var på så himla gott humör igår så jag förlängde turen men mina favorit backar (uppför) och fick dra mig hemmåt när solen svek, blir mörkt tidigt nu!?!

Wilier skrev:
-------------------------------------------------------
> Tackar för en riktigt trevlig tur, sköna stigar
> som bara den och som alltid i änggården, riktigt
> bra uppför. Var på så himla gott humör igår
> så jag förlängde turen men mina favorit backar
> (uppför) och fick dra mig hemmåt när solen
> svek, blir mörkt tidigt nu!?!

Mjo jag tror det börjar bli det... Är ju sensommare i detta avslånga sketlandet nu...
Upplyftande. :(

Tack för turen Plumse. Kändes väldigt ostadigt på cykeln i början av någon underlig anledning. Har haft ca en veckas uppehåll så det kanske beror på det.
Hur som helst blev det en kanonrunda. Full harmoni mellan cykel & sinne efter ett tag dessutom. Inga mer avbrott i cyklingen för min del. :)

Najs tur. Mycket som jag redan kört men en del nytt som jag lägger till samlingen, tackar!. Lyckades ramla över styret och slå i smalbenet (?) på något konstigt sätt...

Köp & Sälj

Tillbaka
Topp