[Happy Easy Ride] fred kl 12 BK Delsjömotet

Ah nice, den tråden hade jag missat... får nog bli en push:ning sedan. Ska bli kul och se om min underbara roco kan bli änne mera underbar :)

Åter till svampen.....

Herregud, här är man borta en dag och så trashar ni tråden med köttbullar och flugsvamp! ;-)

Miche: väntar ivrigt på tracks, har själv funderat på en sån där mackapär, jättekul att se vart man varit och snurrat..

Fässberg: Aha, det är det som är Flumride! Passande namn när regnet kommer. Jag fick lära mig en hel del under turen, Staffans visste jag heller inte namnet på innan Emelie upplyste mig, samma med Rhododentron.

Julio: Menar du att Sisjön blev för mycket för din Gröna Faran? Kan jag inte tro.. :-) Fast hala rötter är kämpigt..
Ja, en del vind idag, men hjälpte nybörjartjejer så det blev inget seglat själv. Ändå trist vindriktning så det gjorde inget.. Hur går det med kneget då??

Svamp... menar ni freebaysa dom då? Ni vet, rulla in dom i folie, tända på och andas in ångorna!
Hört att flugsvamp skall vara jättebra mot tinnitus!

KrisL: Blev kallad till intervju på tisdag. Dom skall bjuda mig på krubb, så jag får försöka hålla fingrarna på besticken och inte i maten... Men det verkar rätt så intressant! Lämnar rapport senare (eftersom vi nu är högst personliga på happy).
Gröna Faran gick fint. Det vara snarare jag som fastnade lite varstans med armar, fötter och ett o annat öra. Så grönis blev kanske lite sur på mig idag, fast bara lite.

kebarb skrev:
-------------------------------------------------------
> Varför ser jag inte min älskling på någon av
> bilderna?
>
> Vill ju bara veta att hon har det bra!

Förlåt! Föredrar att vara bakom kameran :-) Men jag lovar att hon har det kalas och verkar ha ackimatiserat sig väl från norrlänska DH-spår till Gjöttebåsska AM-stigar. Kanske är hon lite besviken över att inte få hoppdroppa mer, men det kommer - vi känner på varann lite nu, så där ömt och lekfullt som man gör i början *ähum*, bäst jag slutar nu..

Bifogar suddigt bildbevis från torsdagens rek.tur, she's alive and kick'n:

trek.jpg ht=448

Sådär här kommer lite GPS-data i senaste laget. Har varit lite upptagen sedan dess. Det var verkligen kul att köra bakom jobbet, har bara vandrat där på luncherna.

Turen utritad i blått.
070819TrippInMolndal_track.jpg ht=665

Profilbild över turen, dock med start och stopp från Härlandatjärn.
070819TrippInMolndal_profile.jpg ht=262

3D-modell över terrängen med GPS-tracken i blått.
070819TrippInMolndal_3D-model.jpg ht=380

Google Earth foto över området.
070819TrippInMolndal_photo.jpg ht=725

Senast redigerad av en moderator:
Tillbaka
Topp